Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1991 r.
Strzyżów
125 cm3
35 KM
7.50 s
Witam
Aprilkę AF1 Sintesi 125, kupiłem 10 maja '09 w Rzeszowie więc niedaleko. Apka ogólnie w dobrym stanie jak na swoje lata, pierwsze co przy niej zrobiłem to dolałem porządnego oleju, tata wytoczył mi rączkę od kranika bo była 'bardzo niedoskonała', wytoczył też końcówkę do rączki od ssania która była ukruszona. Apkę porządnie wyczyściłem bo była trochę zakurzona, poprzedni właściciel wymienił kilka rzeczy np.sprzęgło. Spryskałem płynem penetrującycm podnóżki bo ciężko się otwierały i teraz chodzą elegancko. Niedawno wymieniłem klocki hamulcowe, naprawiłem światło stopu, wymieniłem żarówkę od długich, wymieniłem regulator napięcia.
-----------------------------------------------
Ostatnio również założyłem nową tylną oponę, wyczyściłem i wyregulowałem gaźnik, zniwelowałęm luzy w napędzie i naciągnąłem łańcuch. W planach jeszcze wymiana oleju w skrzyni, założenie nowych uszczelniaczy i zmierzenie komprechy :D
Cenię oryginały, może w przyszłości jakieś pierdółki typu inne kierunki, jednak wszystko z zachowaniem umiaru i stylu tego moto.
ROTAX 123 - cylek gilardoni 2, gaźnik dellorto, na najlepszych częściach jak na swoje czasy, powyżej 6tys dostaje extra kopa, co jest raczej normalne w 2T z membraną, ok. 35kM, czyli jeden z mocniejszych w swej klasie.
Przód: Up-SIDE DOWN
Tył: Amor centralny
Jak dla mnie zawieszenie bardzo wygodne, mam 187cm wzrostu i pozycja za kierownicą bardzo wygodna, jeden z większych motorów w swojej klasie.
Każda podróż włoskim jednośladem jest pamiętna, byle by się tylko nic nie psuło :)
SPRZEDANA. Mam nadzieje, że przyszły właściciel będzie zadowolony, bo dbałem o niego jak tylko mogłem, poświęciłem mu dużo czasu i kasy też. Podsumowując AFki to świetne motory pod warunkiem, że się o nie dba - super pozycja za kierownicą, super osiągi.
+ osiągi
+ wygląd (może niektórzy nie lubią tych 'oczów' z przodu lecz mi się to podoba)
+ austriacki silnik ROTAX
+ wygodna pozycja za kierownicą
+ łatwo się pokonuje zakręty, w ogóle dobrze jest wyważony
+ świetne hamulce - przód dwu tłoczkowy Aprili, tył jedno tłoczkowy BREMBO
+ OLDSCHOOL :>
+ rzadko spotykany, wyróżniający się
+ ładne, oryginalne malowanie
- spalanie (ogólnie exploatacja)
- brak wskaźnika paliwa, jedynie kontrolka
- białe felgi - co nie wyczyszczę, gdzieś się przejadę i już brudne :D
- pełnoletnia
Zdane A1,(bez prawka przejechałem 600km :))
Co do prędkości - 160km/h ..myślę że do 170 by dobiła :)
Benzynie po 2zł.
Na chwilę obecną marzy mi się YAMAHA TDM 850 oraz Suzuki Vitara.