Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1990 r.
Olsztyn
125 cm3
36 KM
6.20 s
remont praktycznie skończony - silnik chodzi jak igiełka, zawieszenie już prawie;)) całkiem przyzwoita 125. Potrafi nieźle zaskoczyć.
Wymienione:
Wszystkie uszczelki
Nowa linka sprzęgła
Tarcze sprężyny i kosz sprzęgłowy
wszystkie plastikowe koła napędów pomp oleju wody itd
końcówkę wydechu na triumpha daytony:D
Nowe carbonowe lusterka do kierownicy
Koło zamachowe
Wszystkie płyny, przewody i wszystkie śruby jakie tylko można było wymienić na nowe
Nowe zawieszenie, tył wymieniony na Sasha
nowe klocki i płyn
Nowa bateria
zmieniony dozownik oleju
Uszczelniony wydech, od nowa naspawana końcówka;)
Jeszcze tylko uszczelki i nowy napęd:)
Dane techniczne
Pojemność: 125 ccm
Cylindry: 1
PS/kW: 24/18
Luz zaworowy ssący:
Luy zaworowy wylotowy:
Obroty biegu jałowego: 1500 Obr/min
Średnica dyszy głównej:
Ciśnienie w przednim kole: 1,8 (2,0) BAR
Ciśnienie w tylnim kole: 2,0 (2,1) BAR
Typ świecy 1: NGK B10ES, B10EG
Typ świecy 2: CHAMPION C57
Odstęp między elektrodami: 0,5-0,6 mm
Średnica lagi Ø: 38 mm
Zębatki: 16/38 zębów
Łańcuch: 106 ogniw
Płyny eksploatacyjne
Pojemność lag: 0,26 litra SAE 10W
Olej bez filtra: 1,5 litra
Olej z filtrem:
Płyn hamulcowy: DOT 4
Olej Kardana:
Zbiornik paliwa: 16 litrów
Płyn chłodzący: 0,8 litra
Może komuś się przydadzą takie dane;)
nowe lusterka i kierunki
inne malowanie i naklejki
W tym sezonie komplet nowych lakierowanych owiewek, head od streetfightera, halogeny i ledy do lamp!!
Customowe naklejki robione na zamówienie.:)
zielone neony pod owiewką:)
upside downy i jednostronny wahacz
tylni amorek wymieniony na SASCHA:D
jak narazie powoli;))
ukończyć...
Jeszcze ten sezon i trzeba przesiąść się na coś trochę większego!
+ moc
+ wygląd
+ charakter
+ zapraszam inne 125 na światła :)
+ wolność
- całkiem spore spalanie
- problem ze znalezieniem części
- trochę denerwujący promień skrętu
poznanie każdej śroobki:)Ciągłę plany i zabawa:)
d 1098 chyba jak większość z nas... ;)