Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1992 r.
Tczew
553 cm3
75 KM
0.00 s
jest to mój drogi motocykl, którym jeździłem nie cale trzy dni gdyż pożyczyłem koledze no i pół karatera poszło po Asfalcie
Obecnie przeprowadzam remont od Podstaw w planach mam parę usprawnień wizualnych mechanicznych
obecnie kolor zostanie zmieniony na pomarańczowy metalic coś jak
w następnym sezonie w planach mam zrobienie zbiornika Oraz dodać Tribune
do tego dojdzie wymiana na akcesoria tuningowe np: Tarcze, zestaw napędowy, zegary itd.
niestety na to trzeba mieć czas i pieniążki
pojemność skokowa: 553 ccm
typ silnika: rzędowy, 4-cylindrowy
liczba cylindrów: 4
moc: 50 (odblokowany 75) KM, 10000
stopień sprężania: 9.5:1
średnica x skok tłoka: 58 x 52.4 mm
rozrząd: DOHC - dwa wałki rorządu w głowicy
zawory na cylinder: 2
chłodzenie: powietrzem
skrzynia biegów: 6-biegów
przeniesienie napędu: łańcuch
przednia opona: 110/80-17
tylna opona: 140/70-18
hamulce przód / tył: , hamulec tarczowy, 1 tarcza
jadąc do pracy przejeżdżałem przez miejscowość Radostowo w kierunku Pelplina jechałem po swoim Pasie gdy wchodziłem w zakręt z naprzeciwka po moim pasie jechał rozpędzony Golf 2 musiałem uciekać na sąsiedni pas..
drugą sytuacje miałem jadąc z kolegą niestety zachciało misie brawury i gdy wchodziłem jeden z wielu zakrętów przestraszyłem się piasku chciałem zwolnic w zakręci nacisnąłem na dźwignię hamulca ręcznego i mnie wyprostowało na szczęście udało mi się położyć motocykl do pokonania łuku i wyszedłem cało
zmodyfikować każdy motocykl który posiadam bądź będę posiadał
nie mam żadnych zastrzeżeń do mojego obecnego motoru..
Hmmm... jak coś osiągnę to napisze....
Ooooo to najprostsze Pytanie A Odpowiedź jest Taka..
YAMAHA MT-01