Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2002 r.
Stargard Szczeciński
645 cm3
71 KM
62 Nm
3.60 s
10750km przebiegu miała w dniu w którym ją kupiłem czyli w kwietniu 2009 roku!! nowe opony, nie szlifowana, na przeglądzie nie było najmniejszych problemów, widlasty silnik kręci super od samego dołu, a nie jak w rzędówkach:) Dane techniczne są danymi producenta znalezionymi na necie.
Silnik
Typ 4-suwowy
Układ 2-cylindry w układzie V o kącie rozwarcia 90 stopni
Chłodzenie Cieczą
Rozrząd 4 zawory na cylinder, DOHC
Mechanizm rozrządu napędzane łańcuchem dwa wałki rozrządu na cylinder, szklankowe popychacze, regulacja płytkami
Smarowanie Ciśnieniowe z mokrą miską olejową
Pojemność 645 cm3
Średnica x skok tłoka 81,0 x 62,6 mm
Stopień sprężania 11,5 : 1
Typ komory spalania TSCC
Pojemność komory spalania 30,7 cm3
Średnica zaworów ssących 31 mm
Średnica zaworów wylotowych 25,5 mm
Moc max. / przy obrotach 71 KM (52 kW) @ 9000 obr/min
Moment obrotowy / przy obrotach 62 Nm @ 7500 obr/min
Czerwone pole obrotomierza od 10,500 obr/min
Zawieszenie
Przód Typ Widelec teleskopowy o średnicy rur nośnych 41mm, tłumienie sprężynowo-olejowe
Regulacja Do 2001 brak możliwości regulacji, od 2002 płynna regulacja napięcia wstępnego sprężyn
Skok 130 mm
Tył Typ Centralny element resorująco-tłumiący progresywnie połączony z wahaczem aluminiowym
Regulacja Siedmiostopniowa regulacja napięcia wstępnego sprężyny
Skok 125 mm 137 mm (134 mm)
w planach zakup wydechu sportowego oraz puig pod silnik.
ładnym plecaczku :P