Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2009 r.
Wrocław
998 cm3
182 KM
116 Nm
0.00 s
R1 nowej generacji
Nowy silnik o pojemności 998 cm3
Wał korbowy o kącie rozwarcia czopów 90º
182 KM przy 12500 obr/min, 115.5 Nm przy 10,000 obr/min
Nowa lekka rama Deltabox
Wyposażona w systemy YCC-T i YCC-I
Typ silnika: Chłodzony cieczą, 4-suwowy, rzędowy, 4-cylindry nachylone do przodu, 4-zaworowy, DOHC
Pojemność skokowa: 998 cm3
Średnica x skok tłoka: 78,0 x 52,2 mm
Stopień sprężania: 12,7 : 1
Moc maksymalna: 133,9 kW (182 KM) @ 12.500 obr/min (bez doładowania dynamicznego)
Maksymalny moment obrotowy: 115,5 Nm (11,8 kg-m) @ 10.000 obr/min
Smarowanie: Mokra miska olejowa
Gaźnik: Wtrysk paliwa
Sprzęgło: Mokre, wielotarczowe
Układ zapłonowy: TCI
Starter: Elektryczny
Układ przeniesienia napędu: Sekwencyjna, 6-biegowa
Przeniesienie napędu: Łańcuch
Pojemność zbiornika paliwa: 18 l
Pojemność zbiornika oleju: 3,73 l
Zawieszenie przód: Widelce teleskopowe, Ø 43 mm
Skok zawieszenia przód: 120 mm
Zawieszenie tył: Wahacz
Skok zawieszenia tył: 120 mm
Sami oceńcie.. :)
Prawdopodobnie najszybszy i najmocniejszy 1000cc na sezon 2009 :)
Marzenie każdego motocyklisty kupno jej chociażby mała przjeżdżka tym diabełkiem :)