Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1996 r.
swarzedz
125 cm3
30 KM
7.00 s
Cagiva niedawno kupiona. Zaczynam już powoli zmiany. Zmiany które wprowadze to: białe felgi z polerowanym rantem, rama zostanie wypolerowana na błysk(jestem w trakcie)Pełne odblokowanie gdyz mito jest zablokowana. Gaźnik delorto 35mm.Każda śrubka będzie wymieniona na nową.Neony.Migacze małe diodowe. Sport wydech(jezeli bedzie sianko na zakup):) Siedzenie żelowe.Wymiana podświetlenia liczników na niebiesko-czerwono.Nowy tankpad. i wiele innych ciekawych rzeczy :) ogółem będzie bajka. Mito dopiero nabierze wyglądu na rozpoczęcie sezonu.
Silnik
Typ Dwusuwowy, jednocylindrowy
Chłodzenie Cieczą
Rozrząd -
Pojemność skokowa 125 cm3
Średnica x skok tłoka 56 x 50,6 mm
Stopień sprężania 8,2 : 1
Moc maksymalna 30KM przy 11 000 obr/min
Maksymalny moment obr. 22Nm przy 10 000 obr/min
Zasilanie Gaźnik Dellorto 28mm
Smarowanie Dozownikowe
Ilość oleju w silniku -
Rozruch Elektryczny
Alternator 120W
Zapłon CDI
Potężna, jak na motocykl klasy 125 aluminiowa rama robi wrażenie. Do 1995 roku szczelnie skrywana za owiewkami, później odsłonięta i malowana w kolorze srebrnym oraz grafitowym. Zespawana z aluminiowych profili konstrukcja aż nadto zapewnia odpowiednią sztywność.
Zawieszenie motocykla charakteryzuje się sportową sztywnością, jednak wbrew pozorom nie mamy tu do czynienia ze sztywnymi „kołkami". Z przodu, od momentu rozpoczęcia produkcji do 1993 pracował klasyczny widelec teleskopowy, by później zostać zastąpionym „upside- down`em" produkowanym przez Marzocchi.
prowadzenie: zwrotność, stabilność, układ hamulcowy
żywiołowy silnik
dobre hamulce
atrakcyjna stylistyka
wysokość siodła
- ergonomia
- duża ilość wyeksploatowanych egzemplarzy
- ubogi serwis
-mała komfortowość pasażera
narazie żadne...
R1