facebook
System PJ
to 129 373 pojazdów na 669 425 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Cagiva Mito 125 1996r

Oglądano już 7766 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o Cagiva Mito 125 »
  • Rocznik

    1996 r.

  • Właściciel

    QBASS

  • Kategoria

    Sportowe

  • Lokalizacja

    swarzedz

  • Pojemność

    125 cm3

  • Moc

    30 KM

  • Przysp. 0-100 km/h

    7.00 s

  • Tuning

    Cagiva niedawno kupiona. Zaczynam już powoli zmiany. Zmiany które wprowadze to: białe felgi z polerowanym rantem, rama zostanie wypolerowana na błysk(jestem w trakcie)Pełne odblokowanie gdyz mito jest zablokowana. Gaźnik delorto 35mm.Każda śrubka będzie wymieniona na nową.Neony.Migacze małe diodowe. Sport wydech(jezeli bedzie sianko na zakup):) Siedzenie żelowe.Wymiana podświetlenia liczników na niebiesko-czerwono.Nowy tankpad. i wiele innych ciekawych rzeczy :) ogółem będzie bajka. Mito dopiero nabierze wyglądu na rozpoczęcie sezonu.

  • Silnik

    Silnik
    Typ Dwusuwowy, jednocylindrowy
    Chłodzenie Cieczą
    Rozrząd -
    Pojemność skokowa 125 cm3
    Średnica x skok tłoka 56 x 50,6 mm
    Stopień sprężania 8,2 : 1
    Moc maksymalna 30KM przy 11 000 obr/min
    Maksymalny moment obr. 22Nm przy 10 000 obr/min
    Zasilanie Gaźnik Dellorto 28mm
    Smarowanie Dozownikowe
    Ilość oleju w silniku -
    Rozruch Elektryczny
    Alternator 120W
    Zapłon CDI

  • Zawieszenie

    Potężna, jak na motocykl klasy 125 aluminiowa rama robi wrażenie. Do 1995 roku szczelnie skrywana za owiewkami, później odsłonięta i malowana w kolorze srebrnym oraz grafitowym. Zespawana z aluminiowych profili konstrukcja aż nadto zapewnia odpowiednią sztywność.

    Zawieszenie motocykla charakteryzuje się sportową sztywnością, jednak wbrew pozorom nie mamy tu do czynienia ze sztywnymi „kołkami". Z przodu, od momentu rozpoczęcia produkcji do 1993 pracował klasyczny widelec teleskopowy, by później zostać zastąpionym „upside- down`em" produkowanym przez Marzocchi.

  • Plusy i minusy pojazdu

    prowadzenie: zwrotność, stabilność, układ hamulcowy
    żywiołowy silnik
    dobre hamulce
    atrakcyjna stylistyka
    wysokość siodła

    - ergonomia
    - duża ilość wyeksploatowanych egzemplarzy
    - ubogi serwis
    -mała komfortowość pasażera


  • Osiągnięcia

    narazie żadne...

  • Marzę o...

    R1

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Ford Escort
  • Opel Corsa
  • Volkswagen Golf
  • Peugeot Vivacity
  • Opel Ascona
  • Piaggio NRG

Co robią kierowcy na PJ