Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1996 r.
złotnik
90 cm3
22 KM
12 Nm
9.00 s
yamahe nabyłem 20.01.09 yamaha ma troche popekane plastiki ale nie długo bedzie remont malowanie itp.
-opona od gs500 140
-gaźnik 26
-szlif cyla na 52
-opona przód 100/80/17
opona tył 140/80/17
-korbowód polerowany
-tłok robiony pod zamówienie
-wydech remusa
-sprzegło z mocniejsza sprężyną dociskową
-filtr stożkowy (z własną recznie zrobionym kolankiem 90 stopni
po remoncie nowy tlok szlif cyla nowy korbowód nowy rozrusznik nowe tarcze sprzegła
=SILNIK JEST PO WYMIANIE ŁOŻYSK NA WALE SIMERINGÓW I SĄ WYPOLEROWANE KANAŁY
twarde i dobrze bo ns1 ma za miekie
Miałem małego szlifa na bieniowie z kolega ale na szczescie tylko zbity klosz i kilka rys
ojj BEDZIE SIE DZIAŁO PRZELOTOWY TLUMIK REMUS TŁOK ROBIONY POD ZAMÓWIENIE NA 52 KORBOWÓD WZMACNIANY WYPEŁNIACZE WAŁU I JAKIŚ KOLOREK do tego malowanie felg na biało zaciski na czerwono półka nad lagami na złotno i jeszzce jakieś mini kierunki
====w trakcie remontu yamaha jest teraz stylizowana na gs500====
I JESZCZE 1 CHCE JESZCZE PO KILKU PRZERÓBKACH SILNIKA ODSTAWIĆ ETZ 250 MOZE KIEDYŚ M ISIE TO UDA
+szybki
+zrywny
+fajnie sie prezentuje
+posiadacze nażekaja na duże
+laski na niego leca ehhe
spalanie ale 4/5 l to nie dużo:)
-ciężko stuntowac:(
po remoncie silnika miałem 80km/h na 3 a na 6 jeszcze dokładnie nie wiem ale gdzieś koło 130
ETZ 150 DO 80 JESZCZE JĄ WIDZIAŁEM W LUSTERKU ALE PÓŹNIEJ TYLKO ZACZEŁA ZNIKAĆ W LUSTERKU
wydusić max km z tzr