Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2001 r.
899 cm3
145 KM
101 Nm
2.90 s
witam i pozdrawiam wszystkich którzy KOCHAJĄ motocykle i szaleństwo na dwóch kółkach
sportowa szyba,świece NGK,filtr K&N,za niedługo:podgrzewane manetki,pełny wydech basowy,nakładka na siedzenie,kraszpady,amor skrętu,tarcze hamulcowe,przewody stalowe,ledowe kierunki i lampa,naklejki,dźwignie sprzęgła i hamulca itp.bajery
czterosuwowy, chłodzony cieczą,czterocylindrowy, rzędowy,DOHC, cztery zawory na cylinder,cztery gaźniki Keihin 40 mm z systemem Kawasaki Throttle Responsive Ignition Control (K-TRIC),z mokrą miską olejową,
Przód:klasyczne teleskopowe Ø 46 mm, skok 110 mm, pełna regulacja
Tył:wahacz wleczony z usztywniającym żebrem podparty centralnym elementem resorująco-tłumiącym, system Uni-Track, skok 145 mm, pełna regulacja
mam nadzieję że dopiero taka będzie
dbać o nią aby jeździć jak najdłużej
Plusy:prowadzenie
charakterystyka silnika
trwałość/ jakość wykonania
dobre hamulce
atrakcyjna stylistyka
piękno tego motocykla
Minusy:spalanie
drogie części
dopiero przede mną
Kawasaki Ninja ZX-12R