Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1989 r.
Leżajsk
598 cm3
100 KM
67 Nm
3.40 s
PODWOZIE:Rama: grzbietowa, boczna typu Deltabox, z dwoma podciągami, spawana z profili stalowych (otwarta, boczna typu Deltabox z profili stalowych). Hamulec przedni: tarczowy, podwójny, 298 mm, zaciski stałe, dwutłoczkowe (zaciski czterotłoczkowe)
Hamulec tylny: tarczowy, 245 mm, zacisk stały dwutłoczkowy
Opony przód 110/70/17 tył 130/70/18.WYMIARY I MASY:Długość: 2180 (2050) mm. Wysokość siedzenia: 800 mm. Rozstaw osi: 1420 (1415) mm
Kąt pochylenia główki ramy: 65o . Masa pojazdu gotowego do jazdy: 206 kg
Dopuszczalna masa całkowita: 393 (415) kg. Zbiornik paliwa: 18 (19) l
OSIĄGI:Prędkość maksymalna: 270 km/h. Zużycie paliwa: 5-8 l/100 km
Przyśpieszenia: 0-100 km/h 3,4 s
brak
SILNIK:Typ: czterosuwowy, chłodzony cieczą. Układ: czterocylindrowy, rzędowy. Rozrząd: DOHC, 4 zawory na cylinder
Pojemność skokowa: 599 (598) ccm. Średnica x skok tłoka: 59 x 54,8 (62 x 49,6) mm
Stopień sprężania: 12,0 : 1. Moc maksymalna: 67 kW (91 KM) przy 10 500 obr/min (100 KM przy 11 500 obr/min)
Maksymalny moment obrotowy: 66 Nm przy 8500 obr/min (67 Nm przy 9500 obr/min)
Zasilanie: 4 gaźniki Mikuni 32 mm (4 x Keihin CVK9 34 mm)
Smarowanie: z mokrą miską olejową. Pojemność miski olejowej: 2,6 (2,9) l. Rozruch: elektryczny
Alternator: 250 (280) W . Akumulator: 12 V 12 (10) Ah. Zapłon: bezstykowy, elektroniczny (z mikroprocesorem)
PRZENIESIENIE NAPĘDU:Silnik-skrzynia biegów: koła zębate, 1,86 (1,71). Sprzęgło: wielotarczowe, mokre
Skrzynia biegów: sześciostopniowa. Przełożenia: I-2,93; II-2,06; III-1,59; IV; 1,37; V-1,20; VI-1,09
(I-2,84; II-1,95; 3-1,55; 4-1,33; 5-1,19; 6-1,07)
Napęd tylnego koła: łańcuchem typu o-ring, 2,87 (3,13)
Zawieszenie przednie: teleskopowe, 38 mm, skok 130 mm (41 mm, skok 130 mm)
Zawieszenie tylne: wahacz wleczony podparty centralnym elementem resorująco-tłumiącym, skok 115 mm (120 mm).
każda jest pamiętna!
przetrwać
pięknie się zbiera!
GSXR 1000 SRAD