Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1992 r.
Łomża
748 cm3
92 KM
67 Nm
3.50 s
Suzuki gsx 750f tak zwany olejak czyli mozna powiedziec ze silnik nie do zajechania,chłodzony powietrzem i olejem Układ: czterocylindrowy, rzędowy Rozrząd: DOHC,16 zaworów Jeżeli chodzi o podstawowe koszty eksploatacji, to oczywiście podstawowym parametrem będzie spalanie, które oscyluje w okolicach 6-7 litrów. Nie jest to może rewelacyjny wynik, ale sądze, ze przy mniej dynamicznej jeżdzie można zejśc do 5,5l, a to juz wynik calkiem niezly
Typ: rzędowy, czterosuwowy, 4-cylindrowy, chłodzony olejem i powietrzem
Rozrząd: DOHC, 4 zawory na cylinder
Pojemność: 750 cm3
Moc maksymalna: 92 KM (68 kW) przy 10 500 obr./min
Maksymalny moment obrotowy: 67 Nm przy 9500 obr./min
Zasilanie: 4 gaźniki Keihin o średnicy przelotu 36 mm
Zawieszenie: przód - widelec teleskopowy, tłumienie olejowe, 4-stopniowa regulacja siły tłumienia przy dobiciu, o skoku 130 mm, tył - wahacz, centralny element resorująco-tłumiący, pełna regulacja napięcia wstępnego sprężyny, 4-stopniowa regulacja siły tłumienia przy dobiciu, skok 142 mm
+bardzo wytrzymaly silnik
+doskonala hamownia
+wygodny nie meczoca pozycja za kierownicą
+zwrotny jak na to wage
-troche ciezki
-duze dosc zuzycie paliwa
-lampa tyl
HONDA CBR 900 RR FIRE BLADE SC 33