Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1996 r.
Kurów
125 cm3
15 KM
11.00 s
Wersja BELGARDA DL4 najmocniejsza ze wszystkich TZR 125, po odblokowaniu dysponuje mocą 36 KM!
Kupiłem go 23.11.2008r. w ciemno z allegro, 350 kilometrów od mojego domu i nie jestem z niego do końca zadowolony bo po pierwsze:
- troszke się poobijał i połamał
przy transporcie
Po drugie:
- nie jest w formie zgodnej z opisem i okazało się, że ma sporo ukrytych wad!
DLATEGO RADZĘ WAM LUDZIE!!!:
< NIE NAPALAJCIE SIĘ W CIEMNO TAK JAK JA NIESŁUCHAJĄC NIKOGO (BO JA SIĘ NAPALIŁEM I MUSZĘ GO MIEĆ)- TO BŁEDNE TWIERDZENIE, SAM SIĘ O TYM PRZEKONAŁEM NA WŁASNEJ SKÓRZE LEPIEJ SIĘ POSŁUCHAĆ STARSZEJ I ROZSĄDNIEJSZEJ OSOBY, KTÓRA MA W TYM JUŻ JAKIEŚ DOŚWIADCZENIE I PRZEKONANIE! >
Wydech od Kawasaki Ninja ZX9R czy jakoś tak nie wiem dokładnie.
Jak to w TZR wszystko najlepsych firm: felgi alu Brembo, hamulce hydrauliczne Brembo, rama alu Deltabox, plastikowy bak Arcebis, zawieszenie Up- side down- to są rzeczy które mnie w niej zadowalają!:)
Zablokowany, w nienajlepszej formie, niewiem czy ten wydech (od Kawasaki Ninja ZX9R chyba) coś daje ale wątpie.
Mieciutkie, aż za bardzo to troszke podejżana sprawa.
Byłem nim w Kurowie 35 kilometrów od domu w jedną stronę. Prawie mnie nie zawiudł...
Narazie zrobić co się da i jezdzić przynajmniej ze 4 lata.
110 km/h, około niewiem ile dokładnie jechałem, bo licznik mi nie chodzi. Wiem tyle że to było 9 tys. obr/min. na 6 biegu.
Dobrej, najnowszej wersji MZ ETZ 301!- to jest sprzęcik, doszedłem do wnioku że nie ma to jak dobry sprzęt starej daty! hehe:)