facebook
System PJ
to 129 373 pojazdów na 669 425 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Romet Ogar 900 2008r

Oglądano już 39427 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o Romet Ogar 900 »
  • Rocznik

    2008 r.

  • Właściciel

    PoRnUs

  • Kategoria

    Sportowe

  • Lokalizacja

    Korzeniów

  • Pojemność

    150 cm3

  • Moc

    19 KM

  • Max. moment obrotowy

    13 Nm

  • Przysp. 0-100 km/h

    9.00 s

  • Opis

    Skończyłem... 10 miesięcy zapierdalania, ale chyba warto. Sami oceńcie :)

  • Tuning

    Mechaniczny:

    -Moduł zapłonowy TAKEGAWA
    -Wałek rozrządu Z40
    -Zębatka rozrządu
    -Sztywniejsze sprężyny zaworowe
    -"turbo" elektryczne
    -Filtr powietrza KOSO
    -Silnik Lifan 150ccm
    -Gaźnik KEIHIN PE24
    -Zębatki: tył 36, przód 16
    -Łańcuch złocony wzmocniony
    -Chłodnica oleju
    -Klamka sprzęgła i pompka hamulca przód Yoshimura
    -Odpowietrznik silnika
    -Świeca irydowa NGK
    -Opony
    -Amortyzatory Yoshimura
    -Wydech przelotowy
    -Rol-gaz 1/4 obrotu CNC

    Wizualny:

    -Kopnik (replika Takegawa)
    -Przewód hamulca przód (stalowy oplot)
    -Felgi aluminiowe
    -Proste nadkole
    -Kierunkowskazy strzałki
    -Lampa tylna LED
    -Uchwyt pod tablicę rejestracyjną
    -Siedzisko
    -Sety podnóżek Yoshimura
    -Manetki
    -Mechanizm ssania Stage6
    -Kierownica od cafe racera
    -Adapter kierownicy Doppler
    -Lusterka KOSO
    -Osłona magneta CLEAR
    -Obrotomierz
    -Licznik do 160 km/h
    -Żarówki przód z niebieską powłoką (ala xenon :P)
    -Przerobienie podnóżek pasażera

  • Silnik

    Lifan 150ccm, oryginalnie około 15KM, chłodzony powietrzem + chłodnica oleju

  • Zawieszenie

    Zrobione pod własne potrzeby, obniżony przód, tył sztywniejszy niż w oryginale.

  • Pamiętna podróż/przygoda

    Każda podróż jest pamiętna ale jeszcze nie było jakichś większych atrakcji :(

  • Perspektywy

    Jeżdżenie na nim już do końca
    -Suche sprzęgło
    -Superhead +R
    -Zmiana pojemności na 178 ccm albo 201ccm (zależy na co wystarczy kasy)

  • Plusy i minusy pojazdu

    PLUSY
    Zajebista baza do tuningu
    Dość tanie części
    Wygląd
    MINUSY
    Słabe wykonanie (np. zbiornik paliwa)
    Beznadziejne śrubki (ukręcają się)

  • Osiągnięcia

    Zakup wszystkich części potrzebnych do tuningu, zrobienie wszystkiego samemu, bez niczyjej pomocy. W teorii i pomocy w doborze części pomaga mi kolega z forum ogar900.pl adro, a jego nick na PJ to adrol (gosć zna sie na rzeczy jak nikt inny). Bardzo mu dziękuję :) to on mnie namówił do spróbowania zrobienia z ogara prawdziwej bestii :)


    >>ZŁOŻENIE TEGO SKURWYSYNA!!!

  • Marzę o...

    Tańszym paliwie, prostych i niedziurawych drogach, żeby Ogar dowiózł mnie zawsze na miejsce i o czymś większym.

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Honda XL 70
  • Jawa Mustang 50
  • Suzuki RF 600
  • Simson S 50
  • Peugeot Speedfight2 50
  • WFM M06

Co robią kierowcy na PJ