Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1992 r.
Wola Zachariaszowska
61 cm3
7 KM
0.00 s
Dnia 3 lipca 2008r po długim oczekiwaniu,kupiłem upatrzonego rok wcześniej simka.
Jest to Simson S51 Enduro z 4ro stopniowa skrzynią biegów
12sto Voltową instalacją,z electronicznym modułem zapłonowym (Electronic)
Rok prod 1990
Kolor bardzo rzadko spotykany,biały a raczej (cremowy)
Stan jak widać na fotkach,powiedziałbym za*ebisty.
Wszystko sprawne,działa,instalka,silnik
Silnik ful DDR,nic nie modzone.
Bardzo bogate wyposażenie.
Pierwsze fotki przedstawiaja Simka po modach jakie zaszły po kupnie oraz dopieszczania,ostatnie dwie ukazują sima zaraz po kupnie.
W planach nie było niszczenia tak wspaniałego oryginału,ani Tuningowania.
Wszystko co było modzone to tzw"smaczki" czyli nic drastycznego,i miały za zadanie podkreślić wygląd.
Simek miał być Elegancki,czy się udało?
Oceńcie sami....
Więcej fotek na Biku:
http://bikepics.com/members/dzigi/92s51enduro/
Temat o mim Simku
http://simki.mojeforum.net/temat-vt1246.html
Serdecznie Zapraszam na Forum o Simkach:
simki.mojeforum.net
Niestety Sprzedany :(
Dnia 7,08.2010r :(
Nie miałem na Celu Tuningować Simka
To co robiłem,starałem się robić z głową,aby nie przesadzić i nie zniszczyć Sima.
Wszystko robiłem tak aby w każdej chwili można było wrócić do dawnego wyglądu.
nie było nic "nieodwracalnego"
Vizual:
-białe klosze
-kolorowe żarówki
-podświetlenie tabl.rej białe ciepłe LED
-lampa przód a'la Clear,z żarówką HS1 Xenon White/Blue Vision od Mieloch i polerowanym odbłyśnikiem
-nacinane org. szczeki DDR przód i tył
-polerka ale,dekli kół,silnika
Cylek
-61/4/3 DDR by Gucio
Wydech
-seria po przeróbkach
Niestety Sprzedany :(
Dnia 7,08.2010r :(
Początkowo silnik Seria Full DDR NOMINAŁ
-wał S51 DDR
-Kartery DDR
-łożyska,simmery DDR
-Sprzęgło DDR
-skrzynia 4b DDR
-gaźnik 16N3-4
Następnie Nieudany 1 Szlif Cylka
Tłok Piston Kit-straszna lipa.
Potem wziąłem sprawy w Swoje ręce i w Simku zawitał Kanałowy Cylek:
-61/4/3 DDR
*4kanały płuczące
*3okna wydechowe
*wydech na 26mm
*płuki na 36mm
*dolot obniżony 2mm
podwyższony 1,5
*strojony na 13tys.obrotów
-tłoczek MZA
-głowica seria,splanowana
-gaźnik Dell'orto 21mm z dorabianym króćcem
-wydech seria po przeróbce AoA1/2
Niestety Sprzedany :(
Dnia 7,08.2010r :(
Przód
-Org.Enduro Zalane nowym Olejem wiosna 2010
Tył
-Org.Enduro z dwu stopniową regulacją stopnia twardości
-regeneracja Wiosna 2010,wymiana simmerów,oringów,zalane nowym Olejem MZA.
Niestety Sprzedany :(
Dnia 7,08.2010r :(
Każdy Wyjazd tym Simsonkiem był jednym Wielkim Przeżyciem.
Każda Podróż bez awaryjna i niezapomniana.
Najbardziej jednak w pamięci tkwi mi moment kiedy Pierwszy Raz go ujrzałem jeszcze za kadencji poprzedniego właściciela,i zakochałem się w nim bez pamięci,od tej pory myślałem tylko o nim,a każde następne "spotkanie" przyprawiało o dreszczyk i nogi jak z waty... :)
Smutne Rozstanie Dnia 7 Sierpnia 2010r,po tylu wspaniałych przeżyciach zmuszony byłem go sprzedać.
Do dziś nie mogę o nim zapomnieć i przebaczyć sobie że się go pozbyłem.
Pisząc tą wiadomość,czytając opisy,ogladając zdjęcia
łezka kręci się w oku...chwyta coś za gardło... :(
Tak wiele dla mnie znaczył...
Był Czymś Baardzo Ważnym w Moim Życiu
Mam nadzieje że tam gdzie jest teraz,jest mu dobrze
I dla Nowego właściciela tez jest czymś bardzo ważnym
Że nie dopadł go Fan WT
że ktoś tak jak ja poświęca mu swój czas,cierpliwość i dba o niego,tak jak ja to czyniłem przez tez 3 sezony kiedy dane mi było go mieć..
Mam nadzieje że jeszcze kiedyś Cię zobacze...
Każda Wolna Chwila,Spędzona w Garażu nad dopieszczaniem lub
po prostu w trasie ;)
Niestety Sprzedany :(
Dnia 7,08.2010r :(
*Miał być Spawak,strojony pod cylka.
*Remont silnika=new łożyska,simmery
*Wał S51 z wypełniaczem MZA
*Poprawki lakieru wraz z polerowaniem
*Zmiana podświetlenia liczników,niebieski cyfry,czerwona wskazówka
*Utrzymanie nadal w tak wspaniałym stanie(dożywotnio)
Niestety Sprzedany :(
Dnia 7,08.2010r :(
+ Simson DDR
+ Tylko Mój
+ Zawsze Poprawiał Humor
+ Suszary daleko w tyle nawet markowe
+ Dobre przyspieszenie,
+ Szybki
+ Zrywny
+ Bardzo duża podatność na Tuning
+ Silnik elastyczny, wytrzymały,bezawaryjny
+ Wygląd
+ Unikatowy
+ Niepowtarzalny
+ Dobra sterowność i przyczepność
+ Brak Minusów
- Niestety Sprzedany :(
Dnia 7,08.2010r :(
*Kupienie go po tak wielu staraniach i przeciwnośći losu
*Kupiony za własne pieniądze,był tylko mój ;)
*Wygrany wyścig z Yamaha Aerox na serii DDR :D
*Utrzymanie go w tak wspaniałym stanie :)
*Dokupienie ORYGINALNEGO OBROTKA DDR IFA xDD
Ostatni Setup
*Zachwyt Ludzi
*75km/h na Serii
*80km/h na cylku60/4/3 DDR (blokowany wydech)
*Wszystko co Osiągnąłem to Wielkie Osiągnięcie..
Niestety Sprzedany :(
Dnia 7,08.2010r :(
Niestety Sprzedany :(
Dnia 7,08.2010r :(
-Jeszcze kiedyś Spotkać Mojego simka :(
-VW Golf MKII czarne GT/GTI
-VW Passat B3 czarny Sedan
-innych VW=Golf MKIV,MKVI,Passat B5 i FL
-NSR 125 R
-ETZ 150,251
-Tańszym Paliwie???