Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2005 r.
Warszawa Mokotów
599 cm3
117 KM
89 Nm
3.30 s
Najważniejsze, że jest tylko moja :D
Może i nie jest najszybsza lub najbardziej ekonomiczna na świecie ale poza CBR 1000RR nie ma piękniejszego sprzęta
Z punktu widzenia, że jest to moja pierwsza zima na Hondzi to jakieś większe zmniany nie nastapiły.
Zostały założone tylko przewody w stalowym oplocie a tak to jest to pełna seria.
Ale po malutku, po malutku a dojdziemy na sam szczyt :)
Jeśli kogos interesują wykresiki lub cyferki to zapraszam do strony:
http://serwisy.gazeta.pl/motocykle/1,56420,3078060.html
Tam jest wszystko starannie opisane i za pewne bardziej fachowo ode mnie ;P
jw.
Niezapomniane zamknięcie szafy na moście Siekirkowskim w Warszawie...
Przy 270 km/h trzy pasy zdają się być jak wąska ścieżka w środku lasu a pokonanie Wisły trwa zaledwie ułamki sekund :D
- zintegrowana lampa tylnia z kierunkami
- ksenony 12000K
- wyświtlacz zapiętego biegu
- cały układ wydechowy z karbonowym tłumiczkiem, np. Yoshimura RS-5 lub Two Brothers
- nakładka na siedzisko posażera
- skrzydło Hondy w kolorze białym lub ciemno- szarym
+ mała masa
+ zwinna i szybka
+ dobra pozycja
+ rewelacyjne heble
+ trzyma się drogi jak przyklejona
+ piękna
+ wybacza błędy
+ super układ napędowy
+ oczka świetnie oświetlają drogę
+ oczywiście moja
- troszke odstaje od konkurencji (jeśli chodzi o osiągi)
- mikroskopijny kuferek
- brak wyświetlacza zapiętego biegu
Na torze z nią jeszcze nie byłem ,więc nie będę się rozpisywał o moich osiągnięciach bo są napewno lepsi, ale radzę sobie na Hondzi bardzo dobrze i bez problemowo.
Trzeba ulepszać własne umiejętności :D
Jest oczywiście tylko jedno marzenie w tej chwili:
HONDA CBR 1000 RR z 2006r.