Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1994 r.
P-ń
90 cm3
14 KM
0.00 s
_____________________________________
__&&&&_&___&_&&&&_&___&_&___&_&__
__&_____&___&____&__&___&_&__&__&__
__&&&&_&___&___&___&___&_&&____&__
______&_&___&__&____&___&_&__&__&__
__&&&&_&&&&__&&&&_&&&&_&___&_&__
_____________________________________
_____________________________________
________&&&&&_______&&&&&_________
________&_____&_____&_______________
________&&&&&______&___&&&________
________&____&______&_____&________
________&_____&______&&&&_________
____________________________________
OPIS:
NIESTETY ZIMĄ 2012R. SUZUKI ROZMONTOWANO NA CZĘŚCI I SPRZEDANO
OSOBNO SILNIK, ZAWIESZENIE, ELEKTRYKĘ, WYDECH,
OŚWIETLENIE I INNE DROBNE RZECZY.
TAK KOŃCZĄ MOTOCYKLE, KTÓRYCH NIKT NIE CHCE KUPIĆ.
PO MYM JAPOŃSKIM PRZYJACIELU ZOSTAŁA MI TYLKO LEKKO ZARDZEWIAŁA RAMA.
PRZYKRO MI. JEGO MIEJSCE GODNIE ZAJĘŁO LEKKO ZMODYFIKOWANE PRZEZE MNIE RG 125.
----------------------------------------------------------------------------
*Suzuki RG 80 wersja Niemiecka.
*Rocznik - 1994r. (październik, czyli można spokojnie powiedzieć, że 1995 ;P poza tym pierwsza rejestracja w marcu 1995r. ;]),
*Pochodzenie - Niemcy. Ostatnie miasto, w którym przebywało - Opole, teraz Stroszki k/ NEKLI
*Kolor - malowanie czarno szare z zielonym paskiem, srebrna rama i srebrne felgi,
*Waga całkowita - ok. 130kg,
*Zbiornik paliwa - 12,5L ,
*Zbiornik oleju 2T - 1,2L.
___________________________________________
__&&&&__&___&__&___&__&__&___&__&&&&&__
_____&__&___&__&_&_&__&__&_&_&__&_______
____&__&___&__&__&&__&__&__&&__&__&&___
___&__&&&&___&___&__&__&___&__&&&&&___
_________________________________________
***WIZUALNY***
*nowe kierunkowskazy mini,
*siatka na wlotach powietrza,
*białe napisy na oponach,
*skracany chlapacz z tyłu o 12cm,
*lampa w zadupku
wstawiony klosz równo w wycięcia w zadupku,
klosz pod kolor lakieru także jak lampa
nie świeci to jej nie widać.
*lampa z przodu jak w RG125f,
czyli w kształcie trapezu,
***MECHANICZNY***
*nowy tłok i pierścienie WOSSNER,
*pojemnośc 79ccm -> 88ccm,
*nowy, oryginalny, sportowy korbowód Japoński KOYO,
*nowe, wysokoobrotowe łożyska firmy KOYO, w tym oryginalne łożysko z rowkiem na pierścień osadczy od strony zębatek napędzających kosz sprzęgłowy,
*nowa świeca irydowa
_______________________________________
_&&&&__&___&__&&&&__&__&___&__&&&&_
_&______&&__&__&_____&__&&__&__&_____
_&&&&__&_&_&__&_&&__&__&_&_&__&&&&_
_&______&_&_&__&__&__&__&_&_&__&_____
_&&&&__&__&&__&&&&__&__&__&&__&&&&_
________________________________________
*Typ: wysokoobrotowy 2T (dwusów),
*Średnica cylindra: 49,95mm
*Skok tłoka: 37,8mm
*Chłodzenie: chłodzony cieczą + czujnik temperatury,
*Skrzynia: 6-cio stopniowa z czujnikiem tzw. luzu,
*Gaźnik: Mikuni VM22SS,
*System smarowania: dozownik oleju Mikuni,
*Korbowód: japoński KOYO Racing + wysokoobrotowe łożyska igiełkowe oraz łożyska wału KOYO,
*Stopień sprężania: 12.2 : 1,
*Starter: nożny,
*Filter powietrza: polyuretanowa gąbka,
*Świeca: NGK BP7ES, teraz mam irydową, też NGK,
*Inne: koło magnesowe Mitsubishi, zawór membranowy.
**** 4ty kwietnia 2009tego roku - ukończenie remontu silnika ****
**** Zawsze pali od pierwszego kopa. No chyba, że fochy stroi... ;P Po remoncie rzadko. Mam jeszcze trochę innowacji w głowie, które z czasem zamontuję. ;P ****
Dość wytrzymałe japońskie bebechy... ;]
--------------------------------------
ZAWIESZENIE i UKŁAD JEZDNY :
*przód - oryginalnie: amortyzatory olejowe
(troszkę za miękkie),
*tył - amortyzator centralny
(bardzo dobry)
Najlepsze jakie może być... Zwłaszcza przy 12tys. obrotów na minutę.
Możecie się pośmiać, poczytać,
lub zwyczajnie zabić nudę. ;)
Zwykłe - niezwykłe przygody. ;))
*Jadąc za kumplem ledwo ominąłem kask, który spadł mu z motoru prosto pod koła mojego Suzuki.
*Jechałem w lekki deszcz z kolegą (on Simson, ja Suzuki) na przejażdżkę (ok. 20km). Miałem trudności z odpaleniem motoru więc wziąłem go na pycha. Zdziwiło mnie, że przerywa i szarpie, no, ale co tam jadę, może się rozrusza... Na drodze w lesie zorientowałem się, że fajka nie jest w ogóle na świecy!! Iskra sobie tylko raz po raz przeskakiwała, lub waliła gdzie popadnie. Bylem zdziwiony jak to w ogóle mogło odpalić??! Zrobiłem co trzeba i pojechaliśmy... ;/ Kotek (kumpel) zorientował się, że zgubił korek od baku. Na szczęście znaleźliśmy go. Następnie odpadła mi guma od podnóżka, chcąc ją założyć pukałem w nią lekko w wyniku czego nóżka RG się złożyła i zostałem przygnieciony. Kotek podniósł Suzi i było ok na szczęście byłem w kasku. ;P Pojechaliśmy dalej. Kolega ma przerobionego Simsona i jego błotniki bardziej sprawdzają się podczas pokazu tuningu niż podczas deszczu. Woda zalewała mu fajkę od świecy i Simek gasł. Musieliśmy jechać 20km/h. ;/ Celem naszej podróży było obejrzenie unikatowego, zabytkowego już Rometa Charta za więc obejrzeliśmy go, pogadaliśmy z właścicielem i wracaliśmy do domu. Po drodze zabrakło mi trochę paliwa. Nie mówcie, że wam się nigdy nie zdarzyło ;) Kumpel mi trochę odlał. ;P No nic jedziemy. Po kilometrze Simson zgasł. Zobaczyłem różnokolorową, ciągnącą się dość długo plamę na drodze. Mówię do Kota: \\\"Ej, a to co?!\\\"
Kotek: \\\"O kur... nie założyłem wężyka na gaźnik. ;|
*Podróż Opole - Dom (220km),po kupnie Suzi. Bak do pełna i GOOO! ;D
*Niedziela wielkanocna 2009. Wyjechaliśmy z kumplami w trasę. RG zaczęło żreć zawartość chłodnicy. ;/ Jadąc 30kmh miałem wskazówkę od temperatury na czerwonym polu. ;/ Do domu 6km. Dolałem zwykłej wody i jakoś dojechałem. Okazało się, że poszła uszczelka pod głowicą. ;/
*Przyjechałem po dłuższej jeździe do garażu, zgasiłem motor i zaczęło coś syczeć, po chwili bum! Wystrzelił górny wąż od chłodnicy, a goracy płyn wylał mi sie na nogę. ;/ Za racji tego, że była juz 21, a na drugi dzień do szkoły, odrazu wziąłem się za naprawę. ;] Do 23:15 wymieniłem obydwa węże i obejmy. Nalałem płyn ze starego Poloneza stojącego za garażem sąsiada i gitara. ;PP
*10.06.2009r. Spotkanie z Aju92. Jarocin-Środa wlkp-Nekla-Września i z powrotem. ;P Kilka filmów i zdjęc po drodze.
*18.06.2009r. Spotkanie z Aju92 numer 2. ;D Nakręciliśmy kilka filmów w zakrętach i oczywiście kilka fotek. ;] Potem znów foty i do domu. ;P
*Zlot Born To Ride 2009 - można powiedzieć pod moim domem. ;P Parada motocyklowa i kilkanaście zdjęć. Dużo supermotocykli i kilka zabytków. Było co oglądać.
*Zlot Born To Ride 2010 - też można prawie, że pod nosem... ;) Byłem na paradzie i kilka razy śmigałem z kumplami po miejscu zlotu. Zlot także udany.
*Wakacje 2011 - Crash/wypadek/incydent drogowy - mój kolega na moim RG przyjął szlifa. Poszukiwane Renault Scenic, srebrne na tablicach PGN **** , niestety bez rezultatu.
Pani w okularach uciekła z miejsca zdarzenia i nie udzieliła pomocy mojemu koledze.
Kiedy RG leżało już na poboczu z połamaną czachą, bokiem i przerysowanym pługiem, oraz ułamaną klamką sprzęgła i kierunkowskazem, ja niestety jechałem na TZR za nim i wycedziłem w RG. Przeleciałem przez kierownicę i jak leciałem to przeciąłem sobie skórę na klatce piersiowej o szybę TZRki. Kolega miał zdartą i spuchniętą rękę.
Zatrzymał się pewien pan i nam pomógł.
Uwierzcie mi zachowujcie bezpieczną odległość kiedy jeździcie z kolegami. Zwłaszcza na takich maszynach jak RG czy TZR lub RS czy małe HONDY. Ja byłem naprawdę daleko za kolegą a i tak nie udało mi się wyhamować. To wszystko przez lekki piaseczek na drodze. Nie pomogło hamowanie pulsacyjne/stopniowe przednim hamulcem i tylnym jednocześnie. Ślizgało mi się przednie koło i tarcza 320mm nie zdała rezultatu. A TZR ma nieziemsko dobre hamulce. Jeszcze raz przestrzegam, uważajcie!!!
Mój znajomy nie miał miejsca na manewr wyjścia z zakrętu.
Zachwycił pobocze i po zawodach. Chciałem dogonić tę niemiłą panią, która jechała nie swoim pasem i spowodowała ten wypadek, lecz niestety olej ze zbiorniczka na olej 2T/do dwusuwa/do mieszanki uszkodził się i wylał na tarczę hamulcową, zacisk i oponę. Miałem na tyle czysty umysł, że nie ryzykowałem. Dalszej jazdy.
____________________________________
_____&_____________________________
_____&_____________________________
_&&&&&&&___&__&_&&&_____________
_____&_______&_&__&____&&&&&&&&_
_____&________&_____&_____________
______________&___&&&_&__________
__________________________________
NOWY OPIS WKRÓTCE !!! ;)
+++PLUSY+++
+małe spalanie (w granicach 3-4l)
+przyspieszenie zadowalające jak na pojemność
+prędkość duża jak na pojemność
+mała cena
+ekstremalnie dobre hamulce, obydwa tarczowe
+długa świeca jak w samochodzie
+dozownik oleju
+chłodzenie cieczą
+SUZUKI ;]
---MINUSY---
-brak wskaźnika paliwa (a to dziwne, bo RG50 ma O_o), mi wystarczy miarka ;P,
-rozruch nożny, lecz odpala odrazu i w niczym kopka nie przeszkadza.
Podsumowując minusy mogę stwierdzic, że ich tak naprawdę nie ma. ;D
--------------------------------------
*TOP 3 na liście najbardziej komentowanych SUZUKI RG80 na PJ,
*TOP 10 na liście najbardziej komentowanych SUZUKI RG80 na PJ,
*3 paki komentarzy od ludzi z pasją. ;D To wasze osiągnięcie, dzięki!
--------------------------------------
1....tym, by zdrowym być, mieć za co żyć, mieć dach nad głową, pod nim z bliską mi osobą,
2....bezwypadkowej jeździe,
3....domu z garażem, w nim kolekcja starych aut, których swiatu nie pokażę... ;]
4....kupieniu jakiegoś zajechanego, tylko odpalającego, zarejestrowanego rupiecia za małą kasę - Simsona i zrobieniu go według własnych idei.
Całkowita zmiana designu... ;]
5....wygraniu głównej w Lotka ;D
6....Honda NSR125 / Aprilia RS125,
7....tańszej zupie,
8....Suzuki RG500,
9....MV Agusta Tamburini/F4,
10....Suzuki GSXR.
---Dobrze jest mieć marzenia. ;]---
-----------------------------------
PS: Z GÓRY DZIĘKI ZA PRZECZYTANIE OPISU MOTO I ZA KOMENTARZE, JA TEZ ODWDZIĘCZĘ SIĘ TYM SAMYM!!!!!! POZDRO I SZEROKOŚCI!!! ;]
Jeśli juz tu jesteś no to.. sam wiesz... zakomentuj ;P
!!!Nie kopiuj komentarzy i czytaj opisy, komentuj jak człowiek, nie jak komputer, ja zmądrzałem i wymagam tego od innych!!!
!!!Jeśli masz zamiar bezmyślnie nabić komenta to nie komentuj moich pojazdów, proszę!!!
_______________$$$$$$_________________
_______________$$$$$$_________________
_______________$$$$$$_________________
_______________$$$$$$_________________
_______________$$$$$$_________________
_______________$$$$$$_________________
_______________$$$$$$_________________
_______________$$$$$$_________________
_______________$$$$$$_________________
_______________$$$$$$_________________
_______________$$$$$$_________________
___$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___
____$$$$$$$RGRGR$$$$RGRGR$$$$$$$____
_____$$$$$$G$$$G#$$$G$$$G$$$$$$$_____
______$$$$$RGRGR$$$$R$$GR$$$$$$______
_______$$$$G$$G$$$$$G$$$G$$$$$_______
________$$$R$$$R#$$$RGRGR$$$________
_________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_________
__________$$$$$$$$$$$$$$$$$$__________
___________$$$$$$$$$$$$$$$$___________
____________$$$$$$$$$$$$$$____________
_____________$$$$$$$$$$$$_____________
______________$$$$$$$$$$______________
_______________$$$$$$$$_______________
________________$$$$$$________________
_________________$$$$_________________
__________________$$__________________
http://www.youtube.com/user/CrashCobra
Lewa w górze! ;)