Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1991 r.
...
500 cm3
6.00 s
Typ
Czterosuwowy, dwucylindrowy w układzie rzędowym
Chłodzenie
Powietrzem
Rozrząd
DOHC, 2 zawory na cylinder
Pojemność skokowa
487 cm3
Średnica x skok tłoka
74 x 56,6 mm
Stopień sprężania
9 : 1
Moc maksymalna
48KM przy 9200 obr/min
Maksymalny moment obr.
39Nm przy 7800 obr/min
Zasilanie
2 gaźniki Mikuni BST 33 SS
Smarowanie
Pod ciśnieniem z mokrą misą olejową
Rozruch
Elektryczny
Alternator
230W
Zapłon
CDI
Sprzęgło
Wielotarczowe, mokre
Skrzynia biegów
6 stopniowa
Przeniesienie końcowe
Łańcuch o-ring 2,34
Rama
Stalowa, podwójna, zamknięta
Zawieszenie przód
Widelec teleskopowy, średnica rur nośnych 37 mm, skok 120 mm, od 1993 r regulacja napięcia wstępnego sprężyn
Zawieszenie tył
Wahacz wleczony, stalowy, pojedynczy elementy tłumiąco-resorujący, skok 115 mm
Hamulec przedni
Pojedyncza pływająca tarcza o średnicy 310 mm, dwutłoczkowy zacisk
Hamulec tylny
Pojedyncza tarcza o średnicy 250 mm, dwutłoczkowy zacisk
Ogumienie przód
110/70-17
Ogumienie tył
130/70-17
Wymiary i masy
Długość
2100 mm
Wysokość siedzenia
760 mm
Rozstaw osi
1410 mm
Masa sucha
160 kg
Masa do jazdy
188 kg
Świece zapłonowe
NGK DPR 8 EA-9 (zima poniżej 5C DPR 7 EA-9)
Kompresja cylindrów
10-14 bar
Ciśnienie oleju
2,0-5,0 bar przy 3000obr/min
Zbiornik paliwa
17 l
Rezerwa
3,5 l
Przyspieszenie 0-100 km/h
6 s
Średnie zużycie paliwa
4,8 l/100km
Prędkość:
okolo 200
owiewki
sprzedany
moze jakaś 600 :)
plusy :)
- przyspieszeinie
- prędkość
- niski srodek ciężkości (nie czuć masy)
- zacnie ryczy
180
żeby miec w garażu
BMW E36 M3
BMW 7 E38
BMW M5 E39
BMW 840
BMW M6
i BMW X6 :D