Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2003 r.
Aktualnie UK
996 cm3
118 KM
102 Nm
2.90 s
SV1000S, z kilkoma dodatkami poprawiającymi wygląd i moc.
Jak każdy, litrowy V twin, ma potężną moc i moment już z dołu obrotów, po jezdzie na supermoto i enduro brakowało mi we wszystkich rzędówkach tej mocy i momentu z dołu, wiec wybrałem V'kę ;-)
Nie zawiodłem się, ma odejście z dołu jak jasna cholera, a potem, po przekroczeniu 7tysięcy jest jeszcze lepiej! Motocykl na krętych drogach, i w normalnym, ulicznym ruchu jest piekielnie szybki, i pomimo mniejszej mocy, dorównuje najmocniejszym supersportom,bo kierowca nie musi koncentrować sie na którym biegu jedzie, i nie musi wcale redukować biegów do manewrów wyprzeczania, odejścia z krzyżówek, rond i z ciasnych winkli również ujawniają prezewagę Vki... do tego SV jest wąska, i znakomicie wyważona, co ułatwia przerzucanie moto z winkla w winkiel, i manewrowanie w ruchu ulicznym.
Pozycja za kierownicą jest sportowa, lecz nie przesadnie, przy moim wzroście (176) mogę zależnie od warunków przyjąć pozycję bardziej wyprostowaną, lub bardziej "złożoną", do szybkiej jazdy. Pozycja podnóżków, lusterek, i innych "narzędzi pracy" jak dla mnie idealna.
Prędkość maksymalna nieco niższa niż w przypadku "rzędówek" w tej klasie pojemnościowej, bo tylko 260, ale wierzcie mi, że warto zrezygnować z tych 30km/h prędkości maksymalnej, na rzecz tego pięknego odejścia z miejsca i tej elastyczności charakterystycznej dla V'ek ;-)
Wydechy Viper, Filtr K&N, PowerCommander, wszystko zestrojone na hamowni ;-) (miałem wrzuciś skany, ale uwazam, że to bez sensu - głupi szpan, nie przedstawiający nic ciekawego dla oka)
Oprócz tego stalki na przednich heblach.
Motocykl sprzedany.
+ potężny moment obrotowy
+ moc od dolnego zakresu obrotów
+ przepiękny dźwięk
+ nowoczesny wygląd
- Nie stwierdzono ;-)
Szczupłej bondynce, rudej i brunetce w jednym łóżku ;-)