facebook
System PJ
to 129 373 pojazdów na 669 425 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Simson SR 50 1989r

Oglądano już 32126 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o Simson SR 50 »
  • Rocznik

    1989 r.

  • Właściciel

    Mathius4

  • Kategoria

    Sportowe

  • Lokalizacja

    Zakliczyn

  • Pojemność

    60 cm3

  • Moc

    11 KM

  • Przysp. 0-100 km/h

    0.00 s

  • Opis

    Dnia 12.08.2008r zostałem szczęśliwym posiadaczem Simsona SR50/1, 4b, 12v. Nie jestem zwolennikiem oryginału, a więc rzecz jasna będzie Tuning:D Ale to w dalszej części:P

    Więcej fot :

    http://www.bikepics.com/members/mathius/89sr-50/

    Zapraszam na fora:
    www.moto.kirc.pl
    www.simsony.net
    www.simsonrulez.fora.pl


    Sprzedany dnia 30.05.2010r...

    Niech służy...

  • Tuning

    Gdy go kupiłem, był to czysty oryginał, zero tuningu.

    Optyka:
    - Biała lampy tył
    - Mini kierunki z białymi kloszami i dorabianymi odbłyśnikami
    - Lusterko F1 Carbon
    - Oryginalne manetki DDR
    - Nowy licznik z białą tarczą wyskalowaną do 110km/h
    - Tablica rejestracyjna zamontowana pod tylną lampą
    - Siatka Alu chrom na wlocie powietrza
    - Stopka boczna
    - Nowy pokrowiec siedzenia
    - Białe napisy na oponach
    - Krótkie gumy na lagach
    - Szerokie opony. Tył Michelin 130/70/12, przód CHENG SCHING TIRE 120/70/12
    - Przód obniżony o 9cm
    - Lagi od modelu S
    - Skrócony przedni błotnik
    - Skrócony tylny błotnik
    - Alarm RTX AM6
    - Owiewka Street
    - Zarówka alla Xenon z przodu 12V 35/35W + niebieska postojówka
    - Wyremontowane amortyzatory tył od MZ z regulacją
    - Podgięta kierownica
    - Skrócone na max ramię przedniego hamulca
    - Przedłużki tylnych amortyzatorów (4cm)
    - Cyfrowy obrotomierz
    - Podgięta kanapa
    - Nowy lakier oryg RAL 9003
    - Polerka silnika

    Mechanika:

    - Cylinder DDR poddany Tuningowi 60/4 i po szlifie na tłoku MZA 40.97mm.

    Rozrząd :
    * Wydech 26mm, poszerzony na 24mm
    * Cztery płuki na 35mm
    * Ssący 4mm w dół i 3mm w górę z języczkiem
    * Tłok podcięty od strony ssania o 1,5mm
    * Dolot 21mm
    * Powierzchnie kanałów przystosowane do gaźnika 21mm
    * Sporo powiększone kanały płuczące i wydechowy, sfazowane krawędzie, wypolerowany dolot i wylot

    - Amal 21 z dyszą 75
    - Wydech Leo Vince
    - Wał MZA 50/60ccm z wypełniaczami
    - Tłok MZA 40.97mm, odchudzony do prawidłowej wagi, założony na jednym - górnym pierścieniu
    - Kompletny zapłon Ducati Energia (iskrownik AM6 z dorabianą podstawką, magneto z Malaguti F12)
    - Docisk sprzęgła 1,8mm + Tarcze sprzęgłowe oryg DDR
    - Łożyska FAG i SKF C3, na korbie SKF Teflon
    - Polerka komory korbowej, kanały płuczące zgrane z cylindrem
    - Duże modyfikacje w Airboxie - wycięte przegrody, wkład filtrujący wg. własnego pomysłu na bazie filtra powietrza z Fiata 126p.
    - Przełożenia 14/31

  • Silnik

    - Cylinder DDR 60/4 (opisany w zakładce "Tuning")
    - Tłok MZA 40.97mm
    - Nowe łożyska FAG & SKF C3 na korbie SKF Teflon
    - Nowe wszystkie uszczelniacze, simmeringi, oringi oraz uszczelki
    - Wał MZA S51 z wypełniaczami
    - Kompletny zapłon Ducati Energia
    - Docisk sprzęgła 1,8mm + Tarcze sprzęgłowe oryg DDR
    - Wyrównane wszystkie powierzchnie styków, zgrane luzy dystansowe
    - Kpl śrub IMBUS
    - Nowe wszystkie zabezpieczenia, nakrętki itp itd...
    - Głowica 50ccm
    - Kosz sprzęgłowy S51
    - Skrzynia 4b
    - Oleje : w skrzyni MOBIL 80W, a do mieszanki STIHL 2T półsyntetyk

  • Zawieszenie

    Przód z lagami od S, obniżony o 9cm (długość prętów - 30cm) zregenerowany - nowy olej, sprężyny (31cm), utwardzony (wkręcone 6cm drugiej sprężyny).

    Tył, amortyzatory od MZ z regulacją, wyremontowane, nowe uszczelniacze, olej, 4cm-owe przedłużki.

  • Pamiętna podróż/przygoda

    Pierwsza jazda na SR-ce...

  • Perspektywy

    Sprzedany dnia 30.05.2010r...

  • Plusy i minusy pojazdu

    Na pewno do plusów można zaliczyć:
    + Odstawianie chińszczyzny jak się chce :P
    + Dobre przyspieszenie, Vmax jak i moment obrotowy
    + Bardzo duża podatność na Tuning
    + Silnik, również duża możliwość tuningu, ogrom części, wytrzymałość, bezawaryjność...
    + Wygląd
    + Zawieszenie
    + Wygodna pozycja za kierownicą
    + Na szerokiech gumach bardzo dobra przyczepność, trzymanie na zakrętach oraz prowadzenie

    Minusy:
    - Za miękkie zawieszenie
    - Nadwozie nie przystosowane do prędkości powyżej 85km/h

  • Osiągnięcia

    Doprowadzenie go do stanu aktualnego =) Podziw ludzi widzących go :D

    Usłyszeć : "Świetna maszyna" - Bezcenne :D

    Vmax na seryjnym silniku około 70km/h...

    Po Tuningu Sim zamykał obecny licznik (110km/h, należy jednak wsiąść pod uwagę przełożenia) i niesamowite przyspieszenie :D

  • Marzę o...

    Heh a o czym może marzyć motocyklista...

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Jawa 500
  • Opel Corsa
  • Kymco ZX 50
  • Nissan Micra
  • Ford Fiesta
  • Yamaha YZF-R1

Co robią kierowcy na PJ