Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1989 r.
Zakliczyn
60 cm3
11 KM
0.00 s
Dnia 12.08.2008r zostałem szczęśliwym posiadaczem Simsona SR50/1, 4b, 12v. Nie jestem zwolennikiem oryginału, a więc rzecz jasna będzie Tuning:D Ale to w dalszej części:P
Więcej fot :
http://www.bikepics.com/members/mathius/89sr-50/
Zapraszam na fora:
www.moto.kirc.pl
www.simsony.net
www.simsonrulez.fora.pl
Sprzedany dnia 30.05.2010r...
Niech służy...
Gdy go kupiłem, był to czysty oryginał, zero tuningu.
Optyka:
- Biała lampy tył
- Mini kierunki z białymi kloszami i dorabianymi odbłyśnikami
- Lusterko F1 Carbon
- Oryginalne manetki DDR
- Nowy licznik z białą tarczą wyskalowaną do 110km/h
- Tablica rejestracyjna zamontowana pod tylną lampą
- Siatka Alu chrom na wlocie powietrza
- Stopka boczna
- Nowy pokrowiec siedzenia
- Białe napisy na oponach
- Krótkie gumy na lagach
- Szerokie opony. Tył Michelin 130/70/12, przód CHENG SCHING TIRE 120/70/12
- Przód obniżony o 9cm
- Lagi od modelu S
- Skrócony przedni błotnik
- Skrócony tylny błotnik
- Alarm RTX AM6
- Owiewka Street
- Zarówka alla Xenon z przodu 12V 35/35W + niebieska postojówka
- Wyremontowane amortyzatory tył od MZ z regulacją
- Podgięta kierownica
- Skrócone na max ramię przedniego hamulca
- Przedłużki tylnych amortyzatorów (4cm)
- Cyfrowy obrotomierz
- Podgięta kanapa
- Nowy lakier oryg RAL 9003
- Polerka silnika
Mechanika:
- Cylinder DDR poddany Tuningowi 60/4 i po szlifie na tłoku MZA 40.97mm.
Rozrząd :
* Wydech 26mm, poszerzony na 24mm
* Cztery płuki na 35mm
* Ssący 4mm w dół i 3mm w górę z języczkiem
* Tłok podcięty od strony ssania o 1,5mm
* Dolot 21mm
* Powierzchnie kanałów przystosowane do gaźnika 21mm
* Sporo powiększone kanały płuczące i wydechowy, sfazowane krawędzie, wypolerowany dolot i wylot
- Amal 21 z dyszą 75
- Wydech Leo Vince
- Wał MZA 50/60ccm z wypełniaczami
- Tłok MZA 40.97mm, odchudzony do prawidłowej wagi, założony na jednym - górnym pierścieniu
- Kompletny zapłon Ducati Energia (iskrownik AM6 z dorabianą podstawką, magneto z Malaguti F12)
- Docisk sprzęgła 1,8mm + Tarcze sprzęgłowe oryg DDR
- Łożyska FAG i SKF C3, na korbie SKF Teflon
- Polerka komory korbowej, kanały płuczące zgrane z cylindrem
- Duże modyfikacje w Airboxie - wycięte przegrody, wkład filtrujący wg. własnego pomysłu na bazie filtra powietrza z Fiata 126p.
- Przełożenia 14/31
- Cylinder DDR 60/4 (opisany w zakładce "Tuning")
- Tłok MZA 40.97mm
- Nowe łożyska FAG & SKF C3 na korbie SKF Teflon
- Nowe wszystkie uszczelniacze, simmeringi, oringi oraz uszczelki
- Wał MZA S51 z wypełniaczami
- Kompletny zapłon Ducati Energia
- Docisk sprzęgła 1,8mm + Tarcze sprzęgłowe oryg DDR
- Wyrównane wszystkie powierzchnie styków, zgrane luzy dystansowe
- Kpl śrub IMBUS
- Nowe wszystkie zabezpieczenia, nakrętki itp itd...
- Głowica 50ccm
- Kosz sprzęgłowy S51
- Skrzynia 4b
- Oleje : w skrzyni MOBIL 80W, a do mieszanki STIHL 2T półsyntetyk
Przód z lagami od S, obniżony o 9cm (długość prętów - 30cm) zregenerowany - nowy olej, sprężyny (31cm), utwardzony (wkręcone 6cm drugiej sprężyny).
Tył, amortyzatory od MZ z regulacją, wyremontowane, nowe uszczelniacze, olej, 4cm-owe przedłużki.
Pierwsza jazda na SR-ce...
Sprzedany dnia 30.05.2010r...
Na pewno do plusów można zaliczyć:
+ Odstawianie chińszczyzny jak się chce :P
+ Dobre przyspieszenie, Vmax jak i moment obrotowy
+ Bardzo duża podatność na Tuning
+ Silnik, również duża możliwość tuningu, ogrom części, wytrzymałość, bezawaryjność...
+ Wygląd
+ Zawieszenie
+ Wygodna pozycja za kierownicą
+ Na szerokiech gumach bardzo dobra przyczepność, trzymanie na zakrętach oraz prowadzenie
Minusy:
- Za miękkie zawieszenie
- Nadwozie nie przystosowane do prędkości powyżej 85km/h
Doprowadzenie go do stanu aktualnego =) Podziw ludzi widzących go :D
Usłyszeć : "Świetna maszyna" - Bezcenne :D
Vmax na seryjnym silniku około 70km/h...
Po Tuningu Sim zamykał obecny licznik (110km/h, należy jednak wsiąść pod uwagę przełożenia) i niesamowite przyspieszenie :D
Heh a o czym może marzyć motocyklista...