Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1979 r.
Gorzkowiczki
50 cm3
0.00 s
kupil; go moj ojciec w salonie kiedy mial 13 .... nastepnie stal w stodole mojego dziadka przez wiele lat...kiedy z ja i moj brat wzielismy go nie byl w najlepszym stanie...ale po malym remacie moj brat zaczol nim jezdzic...ale nie jest najlepszym motocyklista i jadac z kolegami zaliczyl brame...lekko go skasowal i oddal mi...ja go wyrematowalem i jezdzilem niestety w niedlugim czasie zaczol sie psuc silnik, kupilem nowy...ale tez sie rozwalil..iii kupilem nowy silniczek stan idealny....a rama przechodzi maly tuning
jak juz pisalem rama przechodzi tuning a wiec:zalozylem oiewke diablo,neony w owiewce,nowa kanapa (od tapicera), elektryczny licznik,male migacze,zmieniona lampa tylnia,resory tyl wsk,wydech sportowy (przelotówka),rama czarna,bak czerwony z czarnym pasem,kierownica scigacz;P....mam takze czesci do tuningu silnika...czyli:sportowy cylinderek 60,przerobiony gaznik od simsona,stozkowy filter(ale on i tak gowno daje)
jak pisalem mialem 2 silniki:
pierwszy (orginalny) byl to 2 biegowy kwadrat ktory zadziwil mnie swoimi osiagami....
drugi silnik mial juz nozne biegi i uczynil z mojego komarka prawdziwa bestie osiagal 67km/h...i wtedy fura dostala miano "Grom"
plusy:przyjemna jazda,duze mozliwosci tuningowe itd...
minusy:awarie silnika....nic innego nie moge mu zarzucic
marze o Kawasaki Ninja zx250.....lecz niestety narazie jest za drogie:(