Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1994 r.
podlesie / olkusz
650 cm3
55 KM
5.10 s
w skrócie seryjne moto, takie jakie wyszło z fabryki no za wyjątkiem paru szczegółów.. najważniejszy ze inny dźwięk sie wydobywa z rury:):)
po co zmieniać fabryka :) ??? za mało widział żeby go tuningować ale wszystko przed nami:):]
a tak na poważnie:
założone:
gmole
tylne slidery
końcówki kierownicy
wszystko by chronić przed upadkiem
lekko zrobiony na super moto troszkę inne tylne światła niż fabryczne oraz opony inne niż w endurach:) no i oczywiście wydech Arrowa.. pięknie brzmi...
jednocylindrowy,chłodzony cieczą,650ccm, DOHC zasilany dwoma gaźnikami MIKUNI
na razie sprawny:):) i pięknie chodzi muzyka dla ucha.. nic nie stuka nic nie puka..
sprawne i miękkie.. ale stop\'iego nie zrobię..
każda na motorze jest pamiętna jeśli wróciszzz.....!!! :):) bo czujesz co to adrenalina... :):
podroż do limanowej i z powrotem , złapanie kapcia na A4 50 km od domu :):) ale jakoś dotarłem
być może zmiana na coś większego a najbardziej na STREETA:):) oczywiście 150KM i więcej... :):)
plusy: dużo
wystarczy dodać ze to motocykl:):)
dobra postawa za kierownica podczas jazdy
zwraca bardzo uwagę lepiej niż nie jeden ścig
minusy:
za mała prędkość
grymas twarzy gdy cię mija ścig z prędkością 240 km/h
nie chce iść na koło
brak możliwości zrobienie stop\'iego
200 KM/h, 7000 obr/min.. liczniki sie pokończyły a moto dalej sie wkręcało:):):]:] i to wszystko na jednym tłoku.... polak potrafi...
300 km w ciągu 2.5 h
o budowie streeta z prawdziwego zdarzenia minimum 150 KM
oraz zmianie na coś większego i potężnego:):) hehe