Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1999 r.
Konin
125 cm3
29 KM
20 Nm
7.00 s
NSR z 99 roku. Jest to wersja JC22B, więc motor fabrycznie był zablokowany, jednak poprzedni właściciel pozbył się wszystkich blokad.
Aktualnie Honda ma ok. 29 KM, czyli tyle ile KAŻDA odblokowana Nsrka. Nie jest prawdą, że były produkowane mocniejsze i słabsze wersje tego motocykla, wersje JC20 I JC22 różnią się jedynie zewnętrznie, natomiast silnik jest dokładnie TAKI SAM. Za każdym razem, kiedy widzę na allegro czy gdziekolwiek indziej Nsrkę, której właściciel zachwyca się, że jest to jakaś włoska wersja, która ma 38 albo jeszcze więcej koni, ja mojej twarzy maluje się wielki uśmiech ;)
Aktualnie są założone manetki harrisa i białe paski na kołach. Ogólnie troche kosmetyki :)
Przed sezonem wymienione wszystkie oleje (lagi, skrzynia). Ogólnie NSR to dobry motorek dla początkujących, jak sie kupi kombi to nawet poważnie sie na niej wygląda ;P.
Na początku wydaje się mocna i w ogóle szok że tak idzie, ale po miesiącu zaczyna się czuć że to jednak tylko 30 koni :P Ostatnio na 10 litrach udało mi się zrobić 198 km, czyli spalanie troszkę ponad 5 l ;). Olej jaki leje do mieszanki to motul 710, tani nie jest, ale to już inna półka niż np. orlen :). Litr w moim przypadku wystarcza na ok. 900 km.
---------
Nsrka jest już sprzedana, ale naprawdę bardzo miło ten motor wspominam :)
Tłumik Shark, przelotowy
jest to w sumie cały sportowy układ wydechowy, a nie tylko wstawiona końcówka od jakiejś 600tki, która gówno co daje :)
Rozbrajają mnie komentarze ludzi którzy wstawiają wydech który w ogóle nie jest dedykowany do tego moto i myślą, że polepsza im to osiągi itd...
Ostatnio nawet widziałem aukcję na której właściciel napisał, że tłumik został specjalnie dopasowany z R1 :D
Rodzaj silnika: dwusuwowy, chłodzony cieczą
Liczba cylindrów: 1
Rodzaj rozrządu: membrana, zawór wydechowy
Pojemność skokowa: 124,8cm³
Stopień sprężania: 6.8:1
Średnica cylindra/skok tłoka: 54mm/54,5mm
Maksymalny moment obrotowy: 15Nm przy 8000 obr/min (19,8Nm przy 9000 obr/min)
Skrzynia biegów: 6-stopniowa
Rodzaj napędu: łańcuch
fabryczne, ogólnie dawało rade
http://www.youtube.com/watch?v=ENlrHNnnmcg
Ogólnie żałuję, że tak mało nią jeździłem...
Przez dwa sezony zrobiłem tylko trochę ponad 5 tys km...
sprzedana
data kupna: 24.06.2008
data sprzedaży: 09.05.2010
ostatnio natknąłem się na youtubie na filmik z Nsrką w roli głównej u nowego właściciela...
Palenie gumy i ogólny 'stunt' na wsi z młodszymi kolegami na skuterkach :D
+ wygląd
+ moc
+ dobre hamulce
+ przyspieszenie
+ dźwięk. Wbrew pozorom jest to bez wątpienia ogromny + tego pojazdu. Ludzie, którzy mają Cbr 125 często 'pucują się' tym, że ma ona lepszy dźwięk od Nsr.
Dźwięk 2t po otwarciu zaworu wydechowego, w dodatku na przelotowym tłumiki naprawdę daje do myślenia :)
+ honda :)
- trochę ciężko sprzedać, tym bardziej, że przy tej pojemności większość ewentualnych telefonów jest od dzieciaków :)