facebook
System PJ
to 129 373 pojazdów na 669 425 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Honda NSR 125 1999r

Oglądano już 15548 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o Honda NSR 125 »
  • Rocznik

    1999 r.

  • Właściciel

    Pabul007

  • Kategoria

    Sportowe

  • Lokalizacja

    Konin

  • Pojemność

    125 cm3

  • Moc

    29 KM

  • Max. moment obrotowy

    20 Nm

  • Przysp. 0-100 km/h

    7.00 s

  • Opis

    NSR z 99 roku. Jest to wersja JC22B, więc motor fabrycznie był zablokowany, jednak poprzedni właściciel pozbył się wszystkich blokad.

    Aktualnie Honda ma ok. 29 KM, czyli tyle ile KAŻDA odblokowana Nsrka. Nie jest prawdą, że były produkowane mocniejsze i słabsze wersje tego motocykla, wersje JC20 I JC22 różnią się jedynie zewnętrznie, natomiast silnik jest dokładnie TAKI SAM. Za każdym razem, kiedy widzę na allegro czy gdziekolwiek indziej Nsrkę, której właściciel zachwyca się, że jest to jakaś włoska wersja, która ma 38 albo jeszcze więcej koni, ja mojej twarzy maluje się wielki uśmiech ;)

    Aktualnie są założone manetki harrisa i białe paski na kołach. Ogólnie troche kosmetyki :)
    Przed sezonem wymienione wszystkie oleje (lagi, skrzynia). Ogólnie NSR to dobry motorek dla początkujących, jak sie kupi kombi to nawet poważnie sie na niej wygląda ;P.
    Na początku wydaje się mocna i w ogóle szok że tak idzie, ale po miesiącu zaczyna się czuć że to jednak tylko 30 koni :P Ostatnio na 10 litrach udało mi się zrobić 198 km, czyli spalanie troszkę ponad 5 l ;). Olej jaki leje do mieszanki to motul 710, tani nie jest, ale to już inna półka niż np. orlen :). Litr w moim przypadku wystarcza na ok. 900 km.

    ---------
    Nsrka jest już sprzedana, ale naprawdę bardzo miło ten motor wspominam :)

  • Tuning

    Tłumik Shark, przelotowy

    jest to w sumie cały sportowy układ wydechowy, a nie tylko wstawiona końcówka od jakiejś 600tki, która gówno co daje :)

    Rozbrajają mnie komentarze ludzi którzy wstawiają wydech który w ogóle nie jest dedykowany do tego moto i myślą, że polepsza im to osiągi itd...

    Ostatnio nawet widziałem aukcję na której właściciel napisał, że tłumik został specjalnie dopasowany z R1 :D


  • Silnik

    Rodzaj silnika: dwusuwowy, chłodzony cieczą
    Liczba cylindrów: 1
    Rodzaj rozrządu: membrana, zawór wydechowy
    Pojemność skokowa: 124,8cm³
    Stopień sprężania: 6.8:1
    Średnica cylindra/skok tłoka: 54mm/54,5mm
    Maksymalny moment obrotowy: 15Nm przy 8000 obr/min (19,8Nm przy 9000 obr/min)
    Skrzynia biegów: 6-stopniowa
    Rodzaj napędu: łańcuch

  • Zawieszenie

    fabryczne, ogólnie dawało rade

  • Pamiętna podróż/przygoda

    http://www.youtube.com/watch?v=ENlrHNnnmcg

    Ogólnie żałuję, że tak mało nią jeździłem...
    Przez dwa sezony zrobiłem tylko trochę ponad 5 tys km...

  • Perspektywy

    sprzedana

    data kupna: 24.06.2008
    data sprzedaży: 09.05.2010

    ostatnio natknąłem się na youtubie na filmik z Nsrką w roli głównej u nowego właściciela...
    Palenie gumy i ogólny 'stunt' na wsi z młodszymi kolegami na skuterkach :D

  • Plusy i minusy pojazdu

    + wygląd
    + moc
    + dobre hamulce
    + przyspieszenie
    + dźwięk. Wbrew pozorom jest to bez wątpienia ogromny + tego pojazdu. Ludzie, którzy mają Cbr 125 często 'pucują się' tym, że ma ona lepszy dźwięk od Nsr.
    Dźwięk 2t po otwarciu zaworu wydechowego, w dodatku na przelotowym tłumiki naprawdę daje do myślenia :)
    + honda :)

    - trochę ciężko sprzedać, tym bardziej, że przy tej pojemności większość ewentualnych telefonów jest od dzieciaków :)


Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • BMW 5
  • Renault 19
  • Ford Fiesta
  • Suzuki GSX 600F
  • Aprilia RS 50
  • Peugeot Vivacity

Co robią kierowcy na PJ