Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2003 r.
Wolsztyn
79 cm3
27 KM
6.00 s
To jest mój pierwszy motor...przyjechał z Irlandii, miała nim jeździć moja koleżanka ale nie przypadł jej do gustu...więc ja go zabrałem :) Praktycznie mówiąc to na tym motorze postawiłem swoje pierwsze kroki..w papierach nie pisze Honda NS1 tylko NSR ;)
Kierunki tył ala carbon...
Wydech Akrapovic
Amortyzator skrętu
Jest to 79ccm o mocy 27KM
Jak dla mnie to bomba, jest wysokoobrotowy, kręci do ponad 15tys.obr/min przynajmniej na to licznik wskazuje...motorek przy 6 tys. ma dziurę ale gdy wskazówka pokaże 8 tys. to dostaje bardzo mocno odczuwalne uderzenie mocy. Silnik jest żwawy, porywczy, i bardzo elastyczny...jeśli chcesz jechać oszczędnie nie przekraczasz granicy 8 tys. ale kto by chciał oszczędzać :) Mój silnik składa się z elementów wzmacnianych...Wyścigowe sprzęgło skrzynia, gaźnik, itp...Jest przygotowany do wyścigów w Angielskiej klasie do 80ccm...
w takim razie odpalany na kopkę a nie rozrusznik
Co ciekawe posiadał inny licznik wyskalowany do 220kmh
(policjant na pewno by przeszedł obojętnie gdybym go zarejestrował na motorower :D )
twarde lecz rególowane możne też je dowolnie podnośić
Tu chyba każda jest wyjątkowa...
Raz spod świateł ja kontra BMW 325i (chłopak musiał zaświrować przed panienka) niestety bardzo szybko mina mu zrzedła :)) i stracił laskę ;)
pewnego dnia gdy położyłem się w zakręt samochód znad przeciwka spanikował i zjechał na pobocze ;D spokojnie to turówka
[..]
+osiągi
+wygląd
+spalanie
+przyspieszenie
-szkoda go na polskie dziurawe drogi :(
-??
148- zamknięty licznik
obrotomierz 13tys/ 5bieg!!!
a mam 6 :))
na torze vmax 180Kmh
BMW 845i
Ducati 848