Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2004 r.
olsztyn / erlangen
998 cm3
0.00 s
Zero brzmienia, tylko szyyyyybkosc, i niewygodny we dwoje. Tak perfekcyjny, ze az nudny, nic nie wibruje, nie trzesie itp. lezy na drodze jak przyklejony, nie czuc predkosci. Przyjemnosc z jazdy dopiero od 230 km/h. - Ruska ruletka. Szczesliwi ci ktorzy maja szczere motocykle z wadami. UWAGA; szybszy niz niektozy potrafia myslec...
Tlumik Akrapovic Carbon, Michelin Pilot Power, (goraco polecam) Power Commander.(nie aby zwiekszyc maxymalna moc, tylko moment obrotowy) Moc max. tylko ok. - nie bede pisal bo mi zostanie zazucone ze mam kompleksy jak w wypadku VTR.
Czterocylindrowy, 4 zawory na cylinder, szybko osiaga optymalna temperature pracy.
W pelni regolowane, z przodu Upside Down
Kazda jazda daje duzo wrazen...jedna noga w grobie a druga w wiezieniu...
Niestety inni uzytkownicy drog nie maja pojecia o potencjale tych maszyn i sa nieobliczalni, ja po prostu chce dlugo cieszyc sie zyciem i miec jeszcze pare roznych motorkow.
1 Nie dac sie zabic.
2 Obecnie Suzuki GSX 1400, moje Ubezpieczenie na zycie.
+ Oszczedny w zuzyciu paliwa
- Nudne Brzmienie (Oryginalny Tlumik).
+ latwy do prowadzenia
- nic szczegolnego, co drugi Debil takim jezdzi.
- duze zuzycie opon, na tyle przy spokojnej jezdzie co 3000 km a one w 190 mm nie sa tanie.
- szybko sie starzeje, co dwa lata jest ulepszany, czlowiek po roku albo dwoch ma wrazenie ze zostal oszukany, kazdy nowszy jest podobno lepszy, mocniejszy, szybszy, - ale z regoly tez ciezszy o czym "zapominaja" spece od marketingu.
- Ze go kupilem, jestem fanem V2, jeszcze mi nikt tak porzadnie nie \"Wyjechal\"
- Prosta autostrada (Regensburg - Nuernberg) zamienia sie w kreta sciezke.
- nie palilem nim ani razu gumy, bo to przeciez debilne wlasny motor i opony dobijac, a sponsorow nie znalazlem
- sprzedany, wariacki komarek i wariacki motuzysta - nie skonczylo by sie to dobrze...
O roznych zeczach...