Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1993 r.
kielce
124 cm3
42 KM
21 Nm
5.90 s
Motor kupiony bez zastanowienia, był w ładnym stanie więc wziąłem, jak się później okazało to najlepszy wybór z 125 (wg mnie)
Tłumik przerobiony dzięki czemu pierdzenie jest zminimalizowane, założone nowe gumy Bridgestone, założony alarm, lusterka z gsx-r
odwrócony widelec z przodu
grafika związana z Suzuki w Grand Prix
Przednie opony: 110/80-17
Tylne opony: 120/80-17
zbiornik: 14 l
typ zapłonu: CDI
Średnica cylindra: 56,0 mm (2,205 cala)
Skok tłoka: 60,6 mm (2,386 cala)
ciężar: 145 kg
Całkowita długość: 2 015 mm
Całkowita szerokość: 770 mm
Całkowita wysokość: 1 090 mm
Wysokość siedzenia: 775 mm
Rozstaw osi: 1 335 mm
bardziej modyfikacje niż tuning:
>przerobiony tłumik
>alarm z pilotem w kluczyku
>żarówki ledy
>niebieskie podświetlenie liczników
>lusterka od gsx-r srad
124 ccm 1-cylindrowy chłodzony cieczą, system otwierający dodatkowe komory spalin.
Przednie zawieszenie: upside-down teleskop
Tylne zawieszenie: showa, regulowany
zbyt wiele ich jest
utrzymać go w orginale i super stanie do końca
-części nie jest tak łatwo kupić ale wystarczy troche poszukać i się znajdzie
- brak wzkaźnika poziomu paliwa
+ duży jak na 125 (rama gs-a)
+ AETC o którym już wspominałem
+ jedna z najmocniejszych 125
+ najmniej pierdząca 2t
+ ogólnie wszystko
+ orginał
+ chodzi idealnie
+ mocne światła
6 roczek u mnie
życiu... i bezwypadkowej jeździe