Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2002 r.
Bydgoszcz
125 cm3
29 KM
19 Nm
6.90 s
SPRZEDAM!!! http://allegro.pl/show_item.php?item=2767261555
Honda NSR 125R, kupiona 13.03.2011. Jest to wersja niemiecka (co ciekawe, także została sprowadzona z Niemiec :) (JC22B), która była całkowicie zablokowana gdy ją kupiłem. Przebieg wynosił podczas kupna 16.150 km. Honda można powiedzieć jest w stanie idealnym wizualnym a tym bardziej technicznym :) Warto wspomnieć, iż NSR jest w stanie takim jak wyjechała z fabryki - tj. nic w niej nie było zmieniane na części tuningowe, nieoryginalne lub odblokowane. Wszystko było wymieniane na oryginalne Hondowskie części. Dopiero ja zabrałem się za odblokowanie NSR oraz dodanie paru własnych dodatków. Wymieniono oponki na Pirelli, które są w stanie bardzo dobrym i spokojnie pojeżdżą jeszcze parę sezonów.
Link do BikePics, gdzie jest więcej zdjęć: http://bikepics.com/members/muniek/
Link do YouTube, gdzie są filmy z NSR:
http://www.youtube.com/user/MuniekChannel
Jeżdżę na oleju Castrol Power 1 Racing 2T.
Olej przekładniowy to Motul Transoil Expert 2T.
Płyn hamulcowy to Motul DOT4 a chłodniczy to Prestone.
Uważam, że jest to wybór najlepszy dla 2-suwówych 125\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\'tek.
Na razie NSR zaopatrzyłem w:
- białe napisy na oponach (15 zł),
- tank-pad Carbon Look HONDA (40 zł),
- chromowane nakrętki na wentyle (10 zł),
- akumulator żelowy JMT YTX5L-BS (100 zł),
- manetki Harri\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\'s Performance (100 zł),
- świecę NGK BR9ECS (35 zł),
- karbonowe osłony butów i łańcucha (20 zł),
- białe LEDy jako światła postojowe (25 zł),
- żarówki Revo Xenon 5000K (100 zł),
- czerwone paski na felgi (10 zł),
- nowy, złoty łańcuch DID (290 zł),
- nowe zębatki 14/36 (130 zł),
- nowe klocki hamulcowe na przód i tył (90 zł),
- nowe śruby trzymające tablice (10 zł),
- odmalowany na czarno i odnowiony dyfuzor (30 zł),
- zegarek na półkę (20 zł),
- Tank Cap 3D Carbon Look (80 zł),
- nowe kierunkowskazy (strzałki) + przerywacz LED (330 zł).
Blokady:
Nie ma już blokad, tj. nie ma blaszki blokującej przepływ mieszanki pomiędzy króćcem a membraną (0 zł), wymieniłem zębatki na większe (14/36) (130 zł), spiłowałem zwężkę w wydechu (oraz go wyczyściłem, poszerzyłem przelotówkę, jest pusty i zamiast atrapy katalizatora jest specjalna siatka) (270 zł), wymieniłem dysze na większe (138,42,65) (30 zł) oraz wymieniłem moduły: zapłonowy (220 zł) oraz wydechowy (220 zł) na odblokowane.
Rodzaj silnika: dwusuwowy, chłodzony cieczą
Liczba cylindrów: 1
Rodzaj rozrządu: zawór membranowy, zawór wydechowy
Pojemność skokowa: 124,8cm³
Średnica cylindra/skok tłoka: 54mm/54,5mm
Skrzynia biegów: 6-stopniowa
Pojemność zbiornika paliwa: 13l
Rezerwa: 2,8l
Waga motocykla: 144 kg
Rodzaj napędu: łańcuch
Skok zawieszenia przód, tył: 118mm, 125mm
Producent: Shova
Idealnie nadaje się do składania się w zakrętach. Takim motocyklem jeździmy po prostym asfalcie a nie dziurawej drodze osiedlowej.
Powrót NSR 150km od sprzedającego? Każde dohamowanie przed samochodem? Jazda między samochodami w korkach? Myślę, że każde gwałtowniejsze przyśpieszenie (i hamowanie) oraz szybsza jazda pozostaje w pamięci :)
+ przyśpieszenie (naprawę szybko się zbiera spod świateł)
+ elastyczność (na każdym biegu czuć przyspieszenie)
+ nadwozie (widział ktoś ładniejszą 125ccm z tego okresu?)
+ bezawaryjność (jeszcze nigdy mnie nie zawiodła)
+ dostępność części (wszystko można zamówić przez internet)
+ mocne hamulce (przypadkowe stoppie nie jest problemem)
- spalanie oleju i benzyny, ale to 2T i można jej to wybaczyć :)