Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2000 r.
Koluszki
750 cm3
146 KM
0.00 s
UWAGA !!!
JESLI MASZ ZAMIAR UMIESCIC TU KOMENTARZ TYPU "11/10 WPADNIJ DO MNIE ZOSTAW KOMENTARZ" TO NIE LICZ NA TO ZE DOSTANIESZ ODEMNIE KOMENTARZ A NAJLEPIEJ NIE PISZ WCALE!
piekielnie mocny, maxymalna predkosc katalogowa wynosi 280 km/h mi jeszcze nie bylo dane to sprawdzic, 166 kg wagi na sucho no i ponizej 3 sekund do 100 km/h :)
W tym sezonie zrobiłem nim około 6 tys km. I przynam ze zaskakuje mnie zawieszenie w zakretach... Ten motocykl kocha zakrety ostre tak jak i dlugie łuki... hamulce mnie powalaja... Tzn hamulec przedni bo tylniego rzadko uzywam. Co do silnika to nie moge miec najmniejszych zastrzezen... ciagnie i ciagnie i to pierdolniecie powyzej 8 tys obrotow. A kiedy puszcze kierownice to jedzie jak po szynach, a i bez problemu nad nim panujesz chcac zmienic pas lub wejsc w lagodny luk. Tyle odemnie. jesli chcesz sie dowiedziec wiecej zapytaj profesjonalistow...
amorek skretu i przewody w stalowym oplocie
Zawieszenie, jak na GSX-Ra przystało – Upside Down z rurami nośnymi o średnicy 43 mm i skoku 125 mm. Z tyłu centralny amortyzator o skoku 130 mm.
Najpiekniejsze są chyba zloty tam zawsze wiele sie dzieje bez wzgledu na odleglosc i pogode...
szlifowac swoje umiejetnosci...
- nalezy uwazac na klejnoty czyli zbyt sztywne zawieszenie na polskie drogi
- pozycja za kierownica ktora sprawia bol plecom po jakis 200 km na raz
- napewno spalanie jesli chce sie poszalec
- marny amortyzator skretu montowany seryjnie :/
jak narazie wiecej nie zauwazylem
+ osiagi
+ hamulce
+ kwestia gustu ale jak dla mnie wyglad
+ ma w sobie to cos... :)
chyba wystarczy no nie?
brak
tanszym paliwie i brezawaryjnym uzytkowaniu mojego pojazdu :)
no i oczywiscie jakis mocny cross najlepiej 4T