Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2010 r.
Ostrowiec Świętokrzyski
125 cm3
120 KM
200 Nm
5.00 s
Moto powstało z dwóch dawców: chopper \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"łoś\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\" i Romet Ogar 200. Jak widać polak potrafi :D Myślę że skończę projekt do wiosny 2011
p.s. projekt skończony w 100%- 20,04,2011r :D
Jesień 2011 - zaadoptowane koła, wahacz, sety i tylny hamulec od Hondy NSR :D silnik 125
Luty/Marzec 2012 - hb zrobione na pompie z aprili rs125, przewód z aeroxa w oplocie i zacisk z hondy nsr. Kolejny silnik bo tamten się okazał zmęczony życiem.
Całe moto to tuning :D
Chińskie 50ccm przerobione na 110ccm. Wbrew pozorom mało awaryjny. Ma już przejechane 10000km bez większych problemów.
p.s. ostatnio miałem problemy z zaworem ale narazie działa :D
Jesień 2011 - Lifan 125 zrobiony na 110ccm - długa historia ;)
Wiosna 2012 - już 3 silinik :D tym razem zongshen 125, strzela z wydechu jak głupi :D
chiński przód- wymiana uszczelniaczy i oleju
tył- amory od hondy, chyba mbx - trochę za twarde ale amortyzuje :D
Jak przy 30km/h odbiłem się przednim kołem od krawężnika, po czym przeleciałem pół metrowy rów i przeskoczyłem przez kierownicę :D
Pokrywa magneta i przedniej zębatki.
+zwinny
+lekki
+mało pali
+pali gumę:D
+lata na kole:D
Jeszcze będą ;]
CBR F4is albo Kawie 636 :) może być Yamaha r6 :D