Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1991 r.
Sędziszów Małopolski
60 cm3
6 KM
0.00 s
Simek został kupiony przeze mnie 4 lata temu. Stan nie był zadowalający od razu rozpocząłem remont. Zostało pomalowane wszystko oprócz ramy głównej. Silnik przeszedł gruntowny remont.
Simson został sprzedany dnia 09.06.2009
WIęCEJ NA http://www.bikepics.com/members/niutek/
Silnik:
-60ccm, 4 płuki DDR + tłok MZA
-Wypełniony wał
-przerobiony pseudosport
-gaźnik AMAL 19,
-filtr gąbkowy-stożkowy
-kosz sprzęgła s70
Wizualka:
-brak tylnego błotnika
-białe klosze
-osłonka aku i obudowy filtra powietrza
Po remoncie sprawuje się idealnie, choć czasem zakaprysi,
Jak w każdym simku M541 wersja na platynach, co jest nieco uciążliwe, gdyż lekkie przestawienie przerywacza= spadek mocy, przydał by się electronic :D
Składany był na oryginalnych częściach, już się sparzyłem na prywaciarskim dziadostwie.
Miękkie-przyjemnie się jeździ.
Całodniowa wycieczka do Rzeszowa na feriach :)
Mała-Rzeszów 27.04.2008 zrobiłem ponad 100 kilosów w jeden dzień na tym piździku, spalił około 3 liter, jechałem z Małej do Rzeszowa 50 kilosów praktycznie cały czas na v-maxie :D
Forumowy zlot z simsony.net, zrobiłem wtedy 110 kilosów spalił 3 litry objechałem bez awarii.
Niezliczone wypady na Jasionkę-Rzeszów w czasie wakacji 2008 robiło się w dzień po 100-200 km... ekipa z Simsony.net wie o co chodzi :)
Kupić nowe moto :D
Plusy:
-szybki
-silny
-niezawodny
-piękny :)
Minusy:
-dużo pali
-niskie zawieszenie
-tradycyjny zapłon platynkowo-kondensatorowo-cewkowy jest po prostu do dupy, wali się cały czas przydał by się jaki Vape lub chociaż ten marny electronic, a jak na razie w planach zrobić zapłon bateryjny na platynkach
Dalekie podróże bez większych awarii.
Bariera 90km/h przebita, teraz tylko dalsze przeróbki i więcej i więcej km/h :D
Pierwszym motorowerze- Rysiu i Mz 251