Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1988 r.
Wygiełdów
175 cm3
17 KM
9.00 s
Simson SR50 po Face Lifting'u w trakcie składania i sprowadzania do kompletności. Simek na zdjęciach troche zakurzony bo części dość długo czekały na składanie:)
Zmiana planów. Silnik z wsk 175ccm
-owiewka UFO
-gięta kierownica
-podwójne lampy tylnie z białymi kloszami
-podgięte siedzenie
-lusterka 'łezki'
-opony slick: przód HEIDENAU 3.00/12
tył CONTINENTAL 120/70/12
-wszystkie łozyska nowe
-nacinane szczęki hamulcowe
-łańcuch nowy DDR (ze starych zapasów)
-amortyzatory z MZ po regeneracji i lakierowaniu
-obniżone, utwardzone zregenerowane amortyzatory przednie
-rejestracja pod siedzeniem
-zmiana inst. elektrycznej z 6v na 12v
-nowe wszystkie gumy, tulejki ramy
-napęd na sztywno bo zrywało bolce zabieraka
-cylinder 175/2 własnej roboty
-głowica po lekkim frezie
-wypolerowana komora korbowa
-polerowane kanały
-łożyska SKF C3
-polerowany tłok i korba
-dwie sprężyny przerywacza
-3 szlif
Przód niski i utwardzony org. DDR
Tył wysoki z MZ org.DDR
Każda;)
-błotnik z s51
-gaźnik z mz 150
+szybki
+zrywny (na 2 pali na ulicy bez problemu)
+bierze WSZYSTKIE skuterki 50ccm, aprilia sr50 odblokowana nie ma szans, a jest to jeden z najlepszych skuterów
+każdy kto się przejedzie mówi"kur.wa ale to idzie.."
+ci którzy nie znaja simków sr nie poznają że tam jest czym przycisnąć.
+dobrze zamaskowany silnik
-trochę pali..
95km/h na 3 biegu a na 4 nie zmierzone bo nie było okazji ale w granicach 120
Zrealizowaniu moich perspektyw tańszym paliwie i silniku z mz 250