Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2005 r.
Charsznica
49 cm3
12 KM
0.00 s
Witam, chciałbym wam zaprezentować moją niunię, czyli Aprilie RS 50 z 2005roku.
Kupiłem ją 11 sierpnia 2010roku w okolicach Mielca. Została ona sprowadzona z Włoch przez poprzedniego właściciela, który był jej posiadaczem przez 3 lata. Ja jestem drugim właścicielem Apci w kraju, oraz od czasu gdy wyjechała z fabryki. Pierwsza rejestracja Aprili nastąpiła w połowie 2007roku. Gdy ją kupiłem była ona w 100% seryjna i posiadała jeszcze blokadę na wydechu. Tak więc silnik jest w idealnej kondycji i zawsze pali od pierwszego niezależnie od tego czy jest ciepły czy zimny. W dniu zakupu przebieg wynosił 7500km, a na dzień dzisiejszy wynosi około 8500km. Rs'ka u poprzedniego właściciela jeździła tylko na olejach Castrola (właściciel pokazał mi wszystkie butelki). Opony są oryginalne, takie jakie były założone w fabryce i uwaga, posiadają jeszcze trochę ponad 5mm bieżnika. Napęd oraz klocki też były od nowości, jednak klocki były już na wykończeniu, dlatego zostały one wymienione zaraz po kupnie Aprili na nowe razem z płynem hamulcowym DOT4, tak samo jak świeca na nową dedykowaną NGK.
Przez zimę 2010/2011 Apolonia została poddana zmianą. Moim głównym celem było maksymalne dopieszczenie Aprili i doprowadzenie jej do ideału. Realizacja tego planu pochłonęła mnóstwo czasu i jeszcze więcej pieniędzy, ale było warto, gdyż Apka robi naprawdę duże wrażenie i wzbudza zainteresowanie. Szczegółowy opis co zrobiłem w Apce od zakupu jest podany poniżej.
Serdecznie zapraszam na forum o Aprili Rs: www.apriliars.ugu.pl
Zapraszam:
http://www.customscooter.oz.pl/
Aprilia sprzedana 1 sierpnia 2011 roku.
Optyka:
* Szybka pomalowana na czarną perłę
* Przednia żarówka Revo Xenon Type
* Czerwone paski na rantach felg + czerwone napisy "APRILIA" na felgach
* Czarne śrubki korka wlewu paliwa
* Tankpad carbon
* Srebrne nakładki na wentyle
* Specjalnie zaprojektowany wzór tarczek zegarów, wydrukowany w dużej rozdzielczości, zalaminowany i wycięty laserowo
* Czerwone wskazówki
* Niebieskie ledowe podświetlenie zegarów
* Czerwone zaciski hamulcowe
* Wycięte 2 gwiazdki w pługu
* Pług pomalowany na czarną perłę
* Aluminiowa siatka w pługu
* Sety kierowcy pomalowane na czarny mat
* Sety pasażera pomalowane na czarny połysk
* Dyfuzor pomalowany na czarno farbą żaroodporną
* Naklejki Hebo i Polini na przednim błotniku
* Rama pokryta chromem
* Wypolerowane ciężarki kierownicy
* Wypolerowana dźwignia zmiany biegów
* Wypolerowana dźwignia hamulca tylnego
* Wypolerowane elementy tłumika oraz opaska
* Wypolerowana obręcz korka wlewu paliwa
Mechanika:
* Sportowy układ wydechowy Arrow z carbonową końcówką
* Gaźnik Dell'orto 16mm + dysza główna 105
* Świeca zapłonowa NGK BR8ES
* Sportowa fajka i przewód NGK
Wymienione części eksploatacyjne:
* Klocki hamulcowe przód/tył RMS
* Płyn hamulcowy przód/tył DOT4
* Olej przekładniowy Motul Transoil Expert SAE 10W40
* Płyn chłodniczy Borygo
* Nowa przednia zębatka IGM 13zębów oraz nowy łańcuch Iris RX
Minarelli AM6, w pełni odblokowany.
Przełożenia 13/47.
v-max na zębatkach 11/47 - 90km/h (mierzone GPS'em)
v-max na zębatkach 13/47 - 105km/h (mierzone GPS'em)
Skok zawieszenia - przód: 110 mm.
Skok zawieszenia - tył: 120 mm.
Średnica tarczy hamulcowej - przód: 290mm.
Średnica tarczy hamulcowej - tył: 220 mm.
Rozmiar opon - przód: 90/80 ZR-17".
Rozmiar opon - tył: 110/80 ZR-17".
Powrót do domu ponad 120km po kupnie. Rs'ka spisała się znakomicie.
Rozpoczęcie sezonu w Mnikowie w 2011roku. Zrobione 250km w jeden dzień :D
Jeździć, jeździć i jeszcze raz jeździć.
Zakup Hondy CBR600 F3 na nowy sezon... :D
Aprilia posiada tylko i wyłącznie same plusy.
* Photo of the Day na bikepics w dniu 9 maja 2011roku
* Zdjęcie miesiąca Maj na forum apriliars.ugu.pl
* Prezentacja tygodnia na PJ
* Wyjątkowe foto na PJ
O tym aby zawsze dojeżdżać do celu i wracać do domu w jednym kawałku.