Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1979 r.
Wygiełdów
60 cm3
5 KM
0.00 s
Jestem drugim właścicielem tego nietypowego romecika, pierwszym był mój ojciec.. Gdy tata dał mi go postanowiłem go przerobić... Jest w nim wiele częsci dorobionych lub dopasowanych z innych motocykli. Przed moim tuningiem był to w 100% oryginalny romet. Jest to silnik 3 biegowy po udoskonaleniach.. Proszę o komentarze i pozdrawiam:)
DUUŻO..:)
Silnik 3biegowy z rometa: honowany cylinder ZMD rozwiercony na nie cale 60ccm, tłok z simsona schwalbe, rozwiercone i wypolerowane kanały cylindra, splanowana głowica, podkładka pod cylindrem, polerowana komora korbowa z podkowami, polerowany korbowód, sprzęgło 3tarczowe, wał z spawanymi wypełniaczami, przerobiony automat od biegów, zapłon elektronik własnego pomysłu z cewką butelkową 12V i modułem, gaźnik BING17, tłumik z simsona s51 z rozwierconym tłumnieniem, kolanko: kiegyś z simsona s51 teraz z simsona enduro, gąbkowy filtr powietrza i pare innych...
Przednie amortyzatory z YAMAHY FS1 olejowe, podniesione, z tarczą (niestety nie zakładałem tarczy bo była krzywa), tylnie amortyzatory z wsk KOBUZ olejowe, podniesione, wahacz po modyfikacjach
Jest ich wiele:) Najbardziej pamiętane są te w których ludzie pytają co to jest (marka, model) a przecież to prawie zwykły Romecik;-) No i ta podróż w której utopiłem sie w błocie:)
Chciałbym tarcze z przodu, nowy lakier silnik z simsona i rozrusznik..
+szybki
+prosta konstrukcja
+ciekawy wygląd
+bardzo tanie części
-brak
Vmax 85km/h branie wiekszosci zwykłych simków i to że tak wygląda
MZ ETZ251 lub JAWA 350