Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2004 r.
Kraków
49 cm3
9 KM
22.00 s
Witam! Jest to Derbi GPR Racing z 2004 roku. Zakupiłem go 9 lipca 2010. Silniczek sprawuje się świetnie. Pozycja w cale nie jest leżąca.
SPRZEDANY
Wydech Tecnigas G-box, gaźnik Dell'orto 17,5
Konstrukcja derbi taki sam jak w sendach, ciągnie od 8 k obrotów, 6 biegów i dokładnie 6,40 kW mocy ;). Ale teraz na pewno więcej :D.
Przód SEBAC tył "Olle", jest dość sztywny, w zakręty wchodzi świetnie, tył trochę siada i nie polecam jazdy we 2 szczególnie kiedy 2 osoba waży około 70 kg, bo na dziurach można przytopić błotnik nad kołem ;P.
Jadę sobie ładną 3 pasmową drogą, 70 km/h, chcę zmienić pas i kiedy zacząłem już skręcać kierownica wpadła mi w ostre shimmy (biła od ogranicznika do ogranicznika :/). Gdybym trzymał ją jedną ręką gleba gwarantowana. A stało się to, ponieważ nie zauważyłem (biło słońce od przodu) że jadę w rynience xd. Nie powiem wam niestety jak pięknie się wyrażałem na temat naszego pięknego kraju i jego dróg po zatrzymaniu się na poboczu xD.
To było najgorsze shimmy jakie miałem, ale nie jedyne na Derbi :P.
- Naklejki oryginalne z malowania black 05' JEST
- zmiana przedniej zębatki na 14z JEST
Same plusy-
- Bardzo szybki, żaden skuter albo tzr nie ma szans
- duży dostęp części do silnika
- piękny wygląd
- idealnie wyważone zawieszenie
- hiszpański temperament ;D
Niewygody nie uznam za minus bo nie kupuje się ścigacza dla wygody ;).
113 km/h z górki :D
V-max po płaskiej prostej 107 :].
Sprzedaż
Pierwsze spełnione a drugie to Aprilia RSV4 lub Ducati 1098S ;]