Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2003 r.
Warszawa
1000 cm3
237 KM
164 Nm
2.00 s
Motocykl przerobiony do zawodów 1/4 mili. Używam go jednak również do codziennej jazdy po Warszawie :)
Przyspieszenie od 0 do 200km/h poniżej 7s.
NAJLEPSZE CZASY PRZEJAZDU NA ZAWODACH :
1/4 mili 9,52s.(Predkość 250km/h)
1/8 mili 6,41s.(Prędkość 182km/h)
- odpowiednio dobrane zębatki napędowe + łańcuch DID 525
- króki rolgaz typu 1/5
- eliminator opóźnienia zapłonu TRE
(co to jest TRE ? zajrzyj na http://speedbike.pl/1994.html )
- filtr K&N , świece NGK Iridium , olej Castrol Racing
- pełny układ wydechowy Akrapovic Evolution
- Power Commander 3 + indywidualne strojenie
- Quickshifter Dynojet - szybka zmiana biegów
- regulowany wahacz TOP MOTOR +16cm
- lampa tylna diodowa Clear z kierunkami, kierunkowskazy przednie diodowe
- klamka sprzęgła i hamulca Racing
MODYFIKACJE - Serwis Topmotor Raszyn / Warszawa
www.topmotor.pl
W sezonie 2011 został zainstalowany system podtlenku azotu NOS , przyrost mocy w zależności od setupu 40-80KM
Obniżone przód i tył o około 6cm
Finał King of Moto. Mój seryjny jeszcze Gsxr vs Hayabusa z Nitro i wynik... identyczny co do tysięcznej sekundy :))
http://www.youtube.com/watch?v=-qPuzDLX5Tc
GSXR Turbo Nitro :)
Ciężko się lata na tylnym kole z długim wahaczem ;)
Mistrz Polski King of Moto - SSS Gecko CUP 2010
Mistrz Polski King of Moto - WST 2010
Mistrz Polski Moto Plus - SSS Gecko CUP 2010
Mistrz Polski Moto Plus - WST 2010
W sezonie 2010 spełniły się wszystkie marzenia :)