Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1996 r.
125 cm3
38 KM
6.50 s
Honda NSR 125 wersja JC22 Świetne osiągi i dynamika jazdy. W trakcie remontu, i dopieszczeń końcowych. Ewolucji ciąg dalszy....
Tuning tylko optyczny:
-to co widać
Tuning mechaniczny:
-sportowy wydech, końcówka z Kawasaki Ninja
-modyfikacje gaźnika i zaworu mocy
-zero blokad
-membrana z Carbonu
-przerobiony filtr powietrza
-sportowy wał
-mała modyfikacja układu zapłonowego
-niewielka modyfikacja cylindra - niewielkie powiększenie pojemności, kosztem tulei
-sportowe sprzęgło
Świetny silnik, super osiągi, chłodzony cieczą. Nowe płyny eksploatacyjne, nowa tuleja (Woryna, Motor-Tech Katowice) kuty tłok Wossnera,membrana Carbonowa, wszystkie łożyska i uszczelniacze SKF, sportowy wał, sportowe sprzęgło, sportowy gaźnik dzięki czemu moc sięga ok 40KM motor kręci się za czerwone pole
Możliwość regulacji twardości tylnego zawieszenia, dzięki czemu można motocykl przygotować do wygodnej jazdy lub szybkiego pokonywania zakrętów:)
Czerpanie przyjemności z jazdy przez najbliższy sezon, potem zobaczymy co dalej :)
+ Duża moc jak na 125 i świetne przyśpieszenie!!
+ Małe zużycie oleju do mieszanki
+ Małe spalanie
+ Dostępność wielu sportowych części
Świetne przyśpieszenie, duża moc jak na 125, V-max jeszcze nie było testowane, 140km/h na 4 biegu z zamkniętym obrotomierzem (ma 6 biegów).Bez problemów bierze dresów w golfach, civic-kach, fiatach, citroenach i innych gratach:)
V-power poniżej 4zł xD