Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1993 r.
250 cm3
49 KM
0.00 s
Całkiem fajny motorek jak na wersje japońską,po niewielkich przeróbkach na jezdzie próbnej uzyskałem ponad 190km/h poleciałby więcej ale droga się kończyła.podałem 49koni dla tego że moto zostało stuningowane i taką moc osiągnął na hamowni.bardzo polecam ten motorek lecz uważajcie na wersje japońskie gdzyż o części jest bardzo ciężko.Obecnie rozebrany na części bo zmieniam dizajn maszyny,zmieniam owiewki,lampy,kierónki(wszystko w diodach) oraz te dwa karonowe tłumiczki umieszczam pod siedzeniem.nowe foto pojawią sie na nowy sezon gdy skończe zabawe z moją kawką:)
polerowane gazniki,zmiana modółu,stożkowe filtry(chrom)cały wydech z nierdzewki z 2 małymi tłumiczkami doładowywującymy pod motorkiem do tego karbonowe wydechy 2 od cbr125
NIEMYLIĆ Z ZXR250!!!ZZR A ZXR TO RÓŻNICA!!
Pierwsza jazda po kupnie na trasie Belfast-Dublin,tego nie zapomnę gdyż poprzedni właściciel dolał oleju(o litr za dużo)olej wywalałą każdą dziurką w silniku smarkał jak szalony na wydech,kolega jadący za mną ZX6R skarżył się na frytkowy zapach za mną,a gdy trzeba było stanąć na światłach optaczała nas ładna biała chmurka:)do tego niewielki stresik tym że nie miałem prawki
TRUDNO O CZĘŚCI!!ORGINALNE TŁUMIKI STRASZNIE KORODUJĄ!!
Ładnie zbiera się na trasie,po przeróbka ślicznie wchodzi na obroty,niewiele pali i silnik jest bezawaryjny:)
Udało mi się postawić ją na świecy:D
honda VTR100,honda VFR RC45,YAMAHA R1,KAWASAKI ZXR10