Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2010 r.
Poznań
49 cm3
7 KM
0.00 s
Skuter jest ogólnie Super(9);). Całość została wykonana w Tajwanie z Japońskich podzespołów, co zaprzecza opiniom co niektórych, że jest to typowy chiniol. Silnik świetny, zawieszenie też. Jedyną wadą jest przekłamujący licznik paliwa, ale to da się podobno wyregulować, oraz cofająca się boczna nóżka. Poza tym wszystko jest "better than best" ;D. Podobno jest dobry do tuningu, ale sam nie próbowałem. Dwa tarczowe hamulce robią swoje. Skuterek jest bardzo stabilny. Najgorsze było docieranie, ale to mam już za sobą.
Jeżeli coś będzie nie tak, to może, ale narazie śmiga jak głupi i nic mu nie potrzeba ;D
Dwu-suwowy, chłodzony cieczą. Dość zrywny mimo blokad, ładna praca i basowe brzmienie- nie brzmi jak sokowirówka ;D!
Z tyłu idealnie, można je nawet regulować, jakby komuś nie pasowało, ale z przodu jest trochę za twarde (to tylko moja opinia).
Każda podróż jest przygodą ;D.
1.Nowe opony, tylko nie wiem które. Te seryjne są za twarde
Plusy:
+ zawieszenie
+ silnik
+ lakier
+ jest wygodny ;D
+ Kymco
+ i wiele innych
Minusy:
- przekłamujący licznik paliwa (ale nauczyłem się z tym żyć ;D)
0-50 km/h w 6,9 sekundy na serii ;D
Prostych drogach i braku nadpobudliwych kierowców