Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2008 r.
Warszawa
49 cm3
6 KM
4 Nm
0.00 s
Przewiercony tłumik + sportowy srebrny połysk
Sportowo-głośny dzwięk, lepszy "kop" oraz prędkość zwiększona o 10km/h :P
(Tłumik się zepsuł (zapchał) co jest częste w Quantuamach i niestety taki desperacki czyn wykonałem :) Z czego do dnia dzisiejszego jestem zadowolony)
Diody pod tablicą, w reflektorze.
Wariator HS
Sprzęgło z czerwonymi sprężynkami
Czerwona sprężyna medium (22%)
Pasek wzmocniony Racing
Przeciwtalerz lepiej wentylowany Racing
Sportowy dzwon wentylowany
Xenon 5000K
Nowe rolki 5.5gr
Świeca zapłonowa NGK
GŁOŚNIKI - opiszę dokładniej jak zejdę do piwnicy ;)
2 suw 49ccm chłodzony powietrzem
2 pasażerów ---> 130kg-140kg ---> zawieszenie rzadko dobija do końca co jest standartem w przypadku skuterów jednosprężynowych.
Wyprawa na działkę ---> 50km normalnie jadąc. Lecz niestety podróż miała 280km. Odwiedzając kolegę i objeżdzając większość mazowsza. Ale co najważniejsze było fajnie!
Wymiana cylindra na 70ccm malossi sport.
Wymiana gaźnika na 21mm + dysza 95 ;) Możliwe, że już na dłuższy weekend (4czerwiec)
+ Wygodny, nawet w 2 osoby komfort dla każdej
+ 2 suw (4 suwy objeżdza)
+ Silnik spokojnie sobie daje rade przy obciążeniu 140kg
+ Pakowny !!!!
- Głośny
- Mało zwrotny, coś za coś
- Nóżka !! To chyba również część standartowa która pod wpływem dość dużej wagi skutera siada z czasem.
90km/h z górki, po przewierceniu tłumika.
Obecnie 80km/h (10.000km tłok i cylinder do wymiany)
Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa ---> chyba jak każdy kto kocha szlifiery ;)
Obecnie planuję Kawasaki, Suzuki z przedziału 500-750