Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2009 r.
Suwałki
70 cm3
0.00 s
Duży skuter sportowy pomimo czego przyspiesza lepiej niż dobrze! Ładny agresywny wygląd, wieczorem wygląda najładniej, a szczególnie z tyłu wygląda masywnie, a po polerce lakier pięknie wygląda i efekt jest po prostu super! Podróżować nim mogą wygodnie 2 osoby.Bardzo dobrze się prowadzi na zakrętach w mieście (szybie pokonywanie skrzyżowań, ładnie wybija nierówności. Jak i gdy wyjedziemy za miasto i mamy łuki nie zakręty że tak powiem, Super dziewiątka radzi z tym sobie świetnie!). Jak na tak masywny skuter prowadzi się zaskakująco łatwo! A przedziałek pomiędzy nogami w którym znajduję się mały schowek na jakieś gówienka dodaje na prawdę rasowego wyglądu, a poza tym przydaje się do wożenia np. tak jak ja kluczy do skutera i takich tam rzeczy ;). CO to tego przedziałku ma 1 wadę czasem się nogą przy zsiadaniu (rzadziej przy wsiadaniu) nogą przejdzie po górnej tego schowka części i albo się brudzi albo lekko się rysuje, ale radą na to jest jakże zbawcza "Pasta Polerska"!
Tecnigas RS II
Hebo Next Generation
centralka 50% Hebo
rolki 6g
cylek MK HM 70cc
Modół Zapłonowy Naraku High End
gaźnik 21mm Stage6(do tego Polini AB)
sprzęgło stage6 tq
pasek Kevlarowy Malossi
Łożyska NTN
Króciec 20mm
naklejeczki xd
przedłużka 4mm
chyba wszystko z tych większych rzeczy :)
Przerobiony i dalej przerabiany.
Zawieszenie wygodne. Jedyne to że z przodu jest twardsze to i na rękach odczujemy większe wyboje, lecz mi to nie przeszkadza bo takie dziury w drodze zazwyczaj się wymija, a po szutrze nie zapie***lać jak dzikie świnie. Ale nie da się (z tego co mi wiadomo) połączyć idealnie wygody z prowadzeniem w zakrętach. Ale nie mówię że Kymco nie jest wygodne właśnie jest bardzo wygodne nawet w dłuższe trasy, a nasze 4 litery choćbyśmy po dziurach 20 km jechali nie będą narzekały ;) Z przodu 2 amortyzatory a z tyłu 1 który w zupełności wystarcza:).
Nie ma jeszcze jakiejś specjalnie pamiętnej. Ale wyjazd na zakończenie sezonu był spoko ;) Wygrałem kalkulator :P
+ osiągi
+ wygoda
+ zawieszenie
+ wygląd
+ bezawaryjność (jak na razie ;) )
+ duży kuferek
+ czytelny wyświetlacz
+ ładny basowy dźwięk
+/- odskakująca boczna stopka (ja z tym poradziłem już :) Jak komuś ona też przeszkadza a chce to zmienić napiszcie do mnie a wam wszystko wytłumaczę co i jak ;) )
- dużo pali (ojjj jak smok! )
- oszukujący wskaźnik paliwa
Licznik do plastiku i dalej wkręcał się na obroty. Niedługo port i dokładna regulacja :) (licznikowe, 86kg kierowca)
Toyota Supra Twin Turbo
Gixerka 600 (k4 albo k6 :P)
Więcej już mi nie trzeba będzie!