Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2008 r.
Sokołów Podlaski
72 cm3
0.00 s
Stary poczciwy chinol. Jeszcze go dopieszczam i mocuję plastiki, bo w niektórych nie ma zatrzasków(w końcu chiński skuter). Mam zamiar pomalować felgi i wymienić kierownicę.
- Cylinder Naraku v.3 72ccm - 340zł
- Wariator Polini Speed Control - 230zł
- Rolki 6 g - 35zł
- Sprężyna Top Racing +15% - 30zł
- Świeca irydowa Bando CR8HIX - 70zł
- Cewka sportowa Naraku - 105zł
- Filtr stożkowy Malossi - 95zł
- Dysza 86 - 10zł
Napisałem ceny, żeby jak ktoś zainteresowany jakimiś częściami, żeby wiedział co ile kosztuje. Napisałem ceny w zaokrągleniu, bo nie pamiętam dokładnie.
Silnik oryginalny BT49Qt-6, lecz w środku Naraku 72ccm.
Amortyzator tylni YSS Mono PRO-X 310 mm
Jechałem bez kasku, bez dokumentów(jeszcze wtedy nie miałem nawet karty motorowerowej) i nadjechał Pan Policjant. Miałem stracha jak nigdy, ale jakoś wyszłem z tego, bo Pan akurat miał sprawę do sąsiada, pokazałem mu gdzie jechać i mnie puścił. Jeszcze coś tam pogadał.
Na razie głównie wymienić sprzegło i przełożenia oraz tłumik, a później głównie tuning optyczny.
Plusy:
- Nawet przyzwoita moc
- Dobre przyśpieszenie
- Tani w eksploatacji(przynajmniej dla mnie)
Minusy:
- Chinol
- Kiedy jadę w deszczu silnik zaczyna się dławić, bo woda leci do gaźnika przez filtr
Brak niestety, może dlatego, że nie rozumiem pytania.
Yamaha R6, Honda CRF 450, Yamaha DT 125