Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2007 r.
Tomaszów Mazowiecki
72 cm3
6 KM
0.00 s
Typowy standardowy chinol(4T). Dobry stosunek ceny do jakości. Tani w utrzymaniu oraz mało awaryjny.Ponadto jest wyposarzony w hamulce tarczowe (przód/ tył) co jest rzadkością w tanich chińczykach
- cylinder 72 cm3,
- gąbkowy filtr powietrza,
- obciety zawirowywacz spalin i koncówka wydechu,
- diody led w przednim swietle oraz led'owe postojówki,
- nowe lusterka o ciekawym kształcie
- metalowa osłona podwozia (własnej produkcji)
Na początku był standardowy 50 cm3, bardzo oszczedny (ok.2l/100km), bez blokad, (udało mi sie z niego wycisnąć max 77km/h) jezdziłem na nim 3 sezony ok. 6000 km, ale niestety go zatarłem :(
Od 6000 km nowy cylinder 72 cm3 z gąbkowym filtrem powietrza. Może szału nie ma ale ponad 90 km/h było. Pozatym bardzo dobre przyspieszenie ( można komuś troche odjechać na światłach)
standardowe
dużo tego było :D min.
- wokół zalewu Sulejowskiego ok. 95 km jednego dnia,
- wyjazd nad zalew i powrót w ulewe w nocy bez hamulcy i kurtek,
- offroad na bagnach :D
- na pewno trzeba coś zrobić z wydechem ( kupić sportowy, lub rozwiercic katalizator),
-drobne poprawki kosmetyczne (lakierowanie jakiś 3 elementów)
- zakup prędkościomierza wyskalowanego min do 100km,
+ niska cena zakupu
+ tani w utrzymaniu
+ duża dostępnośc części
+ dobre przyspieszenie
- duże spalanie ok. 4l/100 km
- pękające plastiki
- duża utrata wartości
- słaba jakość materiałów
raz udało mi sie "polecieć" 93 km/h
na początek jakiś 125 cm3 może YZF albo RS
w dalszej przyszłości R6