Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1998 r.
Iława
50 cm3
10 KM
0.00 s
Jest to moja druga Sr'ka. Kupiłem 100% serię, przeszła gruntowny tuning. Zostało wymienione wszystko co się da. Śmiga idealnie, Minarelli LC to potęga! ;)
Mechanika:
- Stage6 StreetRace **
- NTN C4 HQ Metal
- Tecnigas RS70
- Dell'orto 17,5
- Polini AirBox
- Malossi Multivar
- Hebo N
- Polini SpeedBell
- Polini Kevlar Race
- Tec R
- Malossi Carbonio
- GasBox Malossi HandMade
Optyka:
- Malowanie S6 **
- Psiknięte wszystko co się da ( m.in kartery, lagi, itp )
- Obicie siedzeń
- Kierownica BMX STR8
- Licznik Sigma B1609
- Lusterko F1
- Nadkole HandMade + Kierunki OPT + Blacha na przekładni
- Manetki Hebo
- Amor HQ Chrom *
- Klamki Hamulcowe Chrom *
- Ringi Led + Soczewki GolfVision
- Lampy STR8 Led
- Pokrywa Polerka
- Stopka Boczna Buzetti
- Ryfle Opti
Mniej więcej to wszystko. ;)
Silniczek Minarelli Horizontal LC i wszystko jasne. Świetny silnik, od czasu złożenia wszystkiego do "kupy", odpalam i jade, poprostu.
Przód mięciutki, tył również. Usportowiono, wygodne ;)
Plan: Przód gleba, tył w niebo.. Będe spadać z siedzenia ;)
Miny kierowców samochodów, których objeżdza skuter = Bezcenne.
100% Ideału & Dbanie jak zawsze!
+ Osiągi
+ Wygoda
+ Światła
+ Wygląd
+ Prowadzenie
+ Bezawaryjność
+/- DecyBele ( Jak kto lubi, ja lubie )
+/- Spalanie
Trasa 100km. Bezarawyjnie, wydeszek pozmieniał kolory ;)
O V-max'ach nie ma się co podniecać, każdy licznik inny, ale jest zadowalający napewno ;)
Beta Bawara E36 Coupe na Germanie ;)