Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1999 r.
Płońsk
70 cm3
9 KM
18 Nm
0.00 s
Witam chciał bym wam przedstawić moją laleczkę jaką jest Yamaha Neo's .Nabyłem ją w kwietniu 2009 r od razu mi się spodobała gdy ją ujrzałem miała piękny kolor złoty(jak felgi w subaru) . Lecz wygląd to nie wszytko pojechałem ją obejrzeć u kolesia wszytko grało pięknie Yamaha jeździła i było lux not o co na pake i do domu ;D.Po przyjeździe do domu okazała się totalną porażką nie można było jej odpalić ale w końcu się udało ;D . długo się nie najeździłem na drugi dzień pojechałem się przejechać lecz gasła co parę metrów az wgl nie odpaliła ... Zaprowadziłem ją do kumpla stwierdził ze łożyska do wymiany ;/ no to co robimy od razu dałem nowy wał cylinder i membranki lecz coś było nie tak i nie podawał paliwa więc zabrałem się za lalke sam;DD
Tuning Mechaniczny;D :
-cylinder Polini Sport 70ccm
-łożyska na wał NTN teflon z simeringami CORTECO
-listki membran malossi carbon
-wydech tecnigas next-r chrom
-gaźnik dellorto 17,5 dysza 95
-filtr polini airbox
-świeca NGK racing
-Fajka RMS Racing
-Uszczelka wydechu Tec Performance
-Rolki Motoforce
-Sprężyna dociskowa Hebo niebieska 60%
-Sprężynki sprzęgła Top Racing +30%
-Pasek Dayco Kevlar
Tuning optyczny;D :
-malowanie na czarny akryl z palety Renault
-wszystkie sróbki chromowane
-polerka przekładni
-kierownica BMX
-mostek ZOOM
-osłona stacyjki TNT Carbon
-białe klosze kierunków
-biały klosz tylnej lampy
-tylna żarówka ledowa
-lekkie polerowanie karterów
-Osłona wentylatora Camo
-podwyżka amortyzatora frezowana (proszę nie mylić ze spawaną ;d bo to wgl co innego)
-ucięty tylny błotnik
-usunięcie przedniego błotnika
to by było na tyle możliwe że o czymś zapomniałem ...;D
jest to jednostka chłodzona powietrzem z cylindrem leżącym Minareli Horizontal AC :)
Neos wyposażony jest w dwunastocalowe, aluminiowe, trójramienne koła. Z przodu posiada widelec teleskopowy, a z tyłu wahacz. Zawieszenie można określić jako bezpieczne. Jest ono twardo zestrojone, co czuć na wyboistych, polskich drogach. Mocnym punktem Neosa są hamulce. Z przodu tarcza, z tyłu bęben - duet ten działa wzorowo. Użycie obu hamulców na raz powoduje, że skuter staje jak wryty, a przy tym dozowalność jest znakomita. Duży plus dla Neosa za hamulce.
-jazda w dwie osoby na starej 50cc i puchnącym tłoku który łapał co 1km a miałem przed sobą 15km drogi więc było wesoło;D
-próby jeżdżenia po schodach XD
hmmm jeżeli bedzie dobra praca i dobra płaca na wakacje to zawitają następujące części :
-wał tec racing
-wariator hebo next generation
-sprzęgło hebo N
-pasek polini Kevlar
-lewe lusterko stage6
-naklejki mocy stage6
-felgi pójdą w kolor fluorestencyjny pomarańczowy
no i to chyba wszystko;DD
Plusy :
-yamaha;D
-wygodna pozycja jezdna
-dużo miejsca dla dwóch osób
-sporym baku który pomieści ponad 6l benzyny
-ogromne przyspieszenie ;D
-hamulce
-zawieszenie
Minusy :
-na początku był awaryjny praktycznie tylko stał w garage ale narazie odpukać się nie psuje
-trochę duże spalanie ale czego sie spodziewać po tuningu klasy sport
-zacinająca się linka gazu
-drogie części
i to wszytko;D
świetne wyregulowanie maszynki;D
a co do osiągów to jak dotrę to napiszę;D
-tym żeby jeździła wiecznie
-zawsze pełnym baku
-i już ani jednej kontroli przez policję;/
-bezawaryjności
no i o benzynie w cenie wody ahahha;D