Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2008 r.
Lipnica Górna
90 cm3
12 KM
9000 Nm
15.00 s
Ventus Prymus II 90cm3 japońska technologia :)
Wszystkie wymiany robione własnoręcznie :)
-cylinder 90cm3
-głowica modyfikowana
-wał wzmacniany
-rolki 12g
-filtr powietrza stożek
-filtr paliwa
-2 wentylatory do chłodzenia (pomysł własny)
-manetka gazu metalowa bo plastikowe pękały
-guma tylna
-sprzęgło
-pasek
-tłumik po przeróbkach (nie powiercony :D) tylko bebechy
po modyfikacjach)
- itd.
Ventus 138 qma 90cm3
Miękkie, może być :)
Heh kiedyś pękła mi opona, dlaczego? to widać na fotce :D, ale jechałem wtedy prawie 100km/h z kumplem i ledwo udało mi się go utrzymać :D, poza tym magneto mi się odkręciło 2 razy oraz pasek urwał się 6 razy nie miałem przy sobie żadnych narzędzi :D
Już nie długo sprawie mojej maszynie gaźnik od 125ccm :) wraz z króćcem, jest on prawie taki sam jak oryginalny, tyle że przepustnica nie ma 18, 19,czy 20 mm, tylko 24,20 mm, będzie więcej palił, ale czytałem w necie, że po wymianie jest kopyto nie do porównania :D po za tym znam się na tym i wiem, że jak ktoś zmieni tylko dyszę nic mu to nie da tylko będzie więcej palił. Jak ktoś zakłada 90, lub 95ccm to wystarczy zmienić gaźnik, wariator, wał, filtr na stożek, i głowice... a niektórzy zmieniają nawet cewki zapłonowe, a to w ogóle nic nie daje... Na dzień dzisiejszy (09.03.2012) ma przejechane ponad 27 tyś. km i nadal wygląda jak na zdjęciach tyle, że muszę zrobić mu remont silnika.
bezawaryjny,silny,do jeżdżenia w terenie w sam raz, minusem jest to że często urywa się pasek i linka od gazu...
V-max 130km/h z góry mierzone gps, prosta 100 :D