Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2010 r.
Żabieniec
49 cm3
5 KM
666 Nm
1.00 s
Kymco Vitality 50 2T kupiony jako nowy w maju 2010 roku. Używany do dojazdów do szkoły i pracy a w wolnym czasie i okresie wakacyjnym do rozmaitych wycieczek. Skasowany 10.09.2012.
Tylko zdjęcie blokad, zmieniony został też wariator na Malossi Multivar 2000 z rolkami 9g. Dało to lepsze przyspieszenie, v-max pozostał bez zmian. W schowku zamontowałem podświetlenie, które nie jest specjalnym tuningiem, ale przydaje się podczas nocnych postojów w trasie, gdy chce się coś znaleźć...
Dobrze znana jednostka napędowa, pochodząca z Kymco Super 9 A/C. Bardzo mocny (jak na silnik chłodzony powietrzem) i szybki, przy długich trasach w ciepłe dni silnik się nie grzeje. Olej od nowości leję Motul Scooter Expert 2T Technosynthese. Przy przebiegu 13000 przeszedłem na Mobila ze względów oszczędności. Litr oleju wystarcza na 1200-1500 km, zależnie od jazdy. Świeca NGK BR8HSA. Olej w przekładni zmieniam co 5000 km.
Podświetlenie schowka i gniazdko zapalniczki.
Tylny amortyzator ma pięciostopniową regulację twardości, przód jest OK, nawet ciut za twardy. Kanapa miękka i wygodna. Można się na niej wygodnie rozłożyć podczas jazdy. Tyłek zaczyna boleć po jakiś 200 km.
Samsung Wave + słuchawki dokanałowe.
Wyjazd do Dubienki. 760 km.
Kilka wyjazdów powyżej 300 km jednego dnia.
Niezliczona ilość jednodniowych wycieczek po Mazowszu. :)
Wycieczka do Łodzi przy temperaturze 2 st C - 300 km. 11.11.2011.
Wycieczka do Lublina i Kazimierza Dolnego 17.03.2012
Nocne jeżdżenie po Warszawie i okolicach
Bieszczadzka Majówka - 4 dni - 1200 km - po górach i nie tylko...
Sielpia i Kielce - 2 dni - 400 km. 16-17.06.2012
Nad morze! Piaski. 800 km.
Góry - od Krynicy do Karpacza po górach - 6 dni, 1900 km, 4-10.08.2012
Zmiana na motocykl o większej pojemności, jednak Vitalka zostanie jako drugi( w sumie to trzeci...) pojazd.
+ Wygodny;
+ Szybki;
+ Pojemny schowek pod kanapą;
+ Dużo miejsca na nogi;
+ Mocne lampy;
+ Dobre hamulce;
+ Ładny wygląd;
+ Dobre zawieszenie;
+ Prosta konstrukcja umożliwiająca samodzielny serwis.
- Umiejscowienie kluczyka, który lubi dźgnąć w kolano;
- Kanapa nie odskakuje po przekręceniu kluczyka tylko trzeba ją podnosić ręcznie co jest czasem denerwujące;
- Mały zbiornik paliwa (5l).
- V-max bez blokad - na trasie Siekierkowskiej w Warszawie wskazówka doszła do obudowy prędkościomierza a silnik miał masakryczne obroty - obstawiam, że mogło dojść do 90 (licznikowego) :) W górach, na zjeździe wskazówka doszła do obudowy licznika a skuter jeszcze przyśpieszał :))
- V-max normalnie to 75-80 (z GPS: 67-72).
- Największy jak dotąd przebieg dzienny to 480 km.
- Prędkość podróżnicza 50-60 km/h.
- Spalanie (wg. MotoStats) 2.60 l / 100 km.
- Zaliczone województwa: Dolnośląskie, Lubelskie, Łódzkie, Małopolskie, Mazowieckie, Opolskie, Podkarpackie, Pomorskie, Śląskie, Świętokrzyskie, Warmińsko-Mazurskie, Wielkopolskie.
MZ ETZ 251e
Suzuki GSX 600 F