Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2008 r.
80 cm3
6 KM
0.00 s
Skuterek był po dość poważnym tuningu. Teraz jest w kawałkach po wypadku i sprzedany kumplowi który go składa. Niestety nie mogę znaleźć zdjęć jak wyglądał na początku. W zamian daje foty aktualnego stanu podczas odbudowy. W wypadku uległa zniszczeniu całe przednie zawieszenie, przednie kolo, połowa owiewek, karter, zegary i wiele innych rzeczy. Za to rama była lekko zgięta i poszła do prostowania i dodatkowo wzmocniona.
- Cylinder 80ccm z głowicą naraku
- Gaźnik od cbr125
- Tłumik przerobiony od cbr125
- Sprzęgło stage6
- Wariator hebo ng
- Przełożenia +15%
- Docisk +2000
- Sprężynki sprzęgła +1000
- Sportowy moduł zapłonowy naraku
- Cewka zapłonowa naraku
- Zacisk przedni od yamahy aerox
- Zielona perła z czarną perłowa grafiką
- Lampa led od yamahy aerox
- Zrywka
- Cyfrowo analogowy licznik
- Obniżony przód o 2 cm
- Podniesiony tył o 4 cm
- Opona z tyłu 140
- Opona z przodu 120
- Przerobiony kruciec
- Pasek polini kevlar
- Zegary cyfrowo-analogowe z obrotomierzem
4t orginalnie 50cc chłodzone powietrzem
Pośrednie trochę twardsze od speedfight
Parking w przednim lewym kole samochodu przy ponad 80km/h. Pobyt w szpitalu ponad miesiąc, 3 śruby w nodze, składana ręka i pełno siniaków. Co dziwne rama nie uległa zniszczeniu tylko się lekko wygięła
odbudować go z kumplem i przystosować na tor. Musi być bardziej agresywny i podnosić znacznie poziom adrenaliny. A dodatkowo szybszy, zrywniejszy i jeszcze bardziej zadziorny.
+ był szybki
+ Był zrywny
+ Był wygodny
+ Był agresywny i zadziorny
+ Po przeróbkach vmax ponad 100km/h
- made in china (nie znaczy to że niemożna go porządnie przerobić)
113km/h na prostej samemu
Porobienie apki sr50 pod światłami
Tanim paliwie i bardzie myślących kierowcach na drogach