Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2008 r.
50 cm3
3 KM
0.00 s
Jestem jego pierwszym właścicielem.
Żadnego tuningu jedynie co miał zmienione to moduł na odblokowany i zmieniony liczniki z oryginalnego na licznik o 125 ccm.
Zwykły czterosuw:D chłodzony powietrzem
zawieszenie to jest kiepskie. Skuter miał raz pęknięta ramę(wada fabryczna)Jechałem po zwykłej drodze niewielkie dziury i nagle skuter zaczął się składać do środka. silnik tarł się prawie po ziemi. Usiadłem na tyle zaparłem się o kierownice i jakoś dojechałem do domu:D
Podróż z pęknięta ramą(opisałem wyżej:D
Dojechanie po paliwo na CPN. Paliwa starczyło na styk:D
mam do najbliższego CPN-u 10 km a że bardzo potrzebował paliwa to zajrzałem w bak i stwierdziłem że mi starczy paliwa. wjeżdżając na CPN skuter zgasł:D MA się to oko:D
99 km/h z wiatrem. Skuter dosłownie cały się trząsł:D a ja byłem pochylony na maksa dla lepszej aerodynamiki.Nie wiem czy mój licznik dobrze wskazuje ale na starym oryginalnym jak jechałem to licznik przekręcił mi się parę razy na około.
Myślę o sprzedaży ale jeszcze sienie zdecydowałem.
Jeśli go nie sprzedam to zmiana cylindra i wału na 70 ccm
+ jak na swoją wagę dobre osiągi
+ dużo miejsca dla dwóch osób
+ komfort jazdy
- duża waga pojazdu
- słabe przyśpieszenie
99 km/h
ciągnięcie WSK na hol
MZ ETZ 150
HONDA SHADOW 125
ROMET ZETKA 125