Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2007 r.
Koło
70 cm3
15 KM
0.00 s
Czasem wkurwia, czasem nie. Ale jest 2T, to japa sama cieszy się.
Setup Mechaniczny:
Cylinder: Hebo Manston Replica
Wydech: Polini For Race 3
Wał: Top Racing Evolution NG -18000rpm
Gaźnik: Delorrto 19mm PHBG ssanie ręczne
Sprzęgło: Stage6 Sport Pro
Dzwon: Stage 6 Wing Cooler Team
Przeciwtalerz: Polini Evolution
Pasek: Dayco Sport (jak pęknie to pomyślimy nad jakimś zestawem z talerzami sprzęgła evo )
Gazbox: Stage6
Przełożenia: Gilera Stalker
Zawór: Malossi
Łożysko igiełkowe: Top Racing
Sprężynki sprzęgła: czarne Stage6 +2000
Sprężyna centralna: Czarna Hebo
Rolki (aktualnie) 4,0g
Piaggio 2T na poziomie Racing
Przód dość miękki, tył również.
Przód amortyzatory olejowe, tył sprężynowy.
Teraz każda podróż staje się przyjemnością.
Szeroki laczek na tył (ale to po wiośnie).
Talerze sprzęgła evo.
PLUSY:
-2T
MINUSY:
-china.
Jeszcze na 4T:
Drugie miejsce w konkursie na china scooter 4T w Polsce.
Na 2T to brak.
Prawku kat. B bo SWAP już mam :P