Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1995 r.
Sieradz
70 cm3
13 KM
0.00 s
Malaguti F12
Silnik: jednocylindrowy dwusuwowy chłodzony cieczą
Pojemność: 70 cmm3
Moc: około 13 KM
Masa: 96
Koła: 12-cali
Hamulce: przód-tarcza, tył-bęben
Wymiary: dług.-1800, szer.-680, wys.-1135 [mm]
Założone:
-Cylinder: Stage6 o pojemności 70cm3 klasy Sport Pro (średnica tłoka 47,6 mm)
-Wał Stage6 HPC 12mm
-Tłumik: Stage6 Pro Replica
-Wariator: Malossi Multivar
-Dzwon sprzęgła Polini Speed Bell
-Sprzęgło RMS z pełną regulacją
-Gaźnik 17,5 mm
-dysza 130
-membrana Tec Sport
-stożkowy filtr powietrza
-gas box
-polerka gaźnika
-Pasek Malossi X-Special
-Pompa SSP +40%
-Sprężyna Stage6 Medium
-Sprężyki sprzęgła czerwone
-Łożyska:
* przekładni: SKF C3
* wału SKF C4 "Teflon"
-Bad Loock xD
-Nadkole
-tylne kierunki Revo carbon
-lusterka Carbon
W planach:
- fele od SR
- polerka pompy wody i pokrywy silnika
- tylna lampa LED
- Przedni hamulec Brembo
-tłumik Yasuni C16 lub C30 ;D
Silnik Minarelli Horizontal LC
Jednocylindrowy, dwusuwowy, chłodzony cieczą,
Pojemność: 70cm3
Moc około 13km
Paioli - przód i tył posiada regulacje twardości
Każda jest pamiętna xD
Jedna z nich to Wypad na rozpoczęcie sezonu do Łodzi i wygrane wszystkie wyścigi nawet ze skuterami po tuningu na poziomie Racing, najlepszy czas na drag-ach ;)
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! SPRZEDAM LUB ZAMIENIĘ NA JAKAŚ 125 RS,NSR MOŻE BYĆ ENDURO/SUPERMOTO 50 LUB 125 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
+ znakomite przyśpieszenie
+ galanty v-max
+ dynamika jazdy
+ elastyczność
+ całkiem ładny wygląd
+ wygoda
+ zawieszenie (regulowana twardość)
+ rzadko spotykany
+ duża możliwość tuningu
+ Silnik Minarelli
+ MADE IN ITALY
-spalanie ( mogło by być mniejsze, ale w końcu Coś za Coś)
V-max 122km/h
Wziąłem na światłach Hondę CBR 600, lecz tylko na jakieś 3 metry po czym poszła Honda do przodu xD
Trochę wygranych wyścigów ;]
-tuningu klasy High End ;)
-Yamaszce R1
-Tańszej benzynie