Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2000 r.
Wolsztyn
70 cm3
12 KM
9.00 s
Kupiona na Allegro. Niby igła, a po 40km zatarta. Początkowo chciałem wymienić tylko cylinder ale zabrałem się za kompleksowe odnowienie :) Nigdy wcześniej nie rejestrowana. Pochodzi z Belgi. Pierwsza rejestracja czerwiec 2010. Nakulane 3500km. Świetne moto :)
Full Tuning. Całkowicie rozebrany do gołej ramy i sukcesywnie składany. Silnik składany na zamówienie. Co 500-750KM kontrolowany w servisie.
Cylinder: Malossi Sport 70ccm
Stożek: Malossi Air
Gaźnik: Dellorto 17,5 (aut ssanie)
Wariator: Polini Super Speed Control Kit (9 rolkowy)
Dzwon: Polini Evo II
Sprzęgło: Polini Evo 3D
Pasek: Polini Kevlar Evolution
Sprężyna: Polini +90
Dodatkowe chłodzenie cylindra przez dodanie dwóch kanałów dolotowych powietrza: jeden miedzy nogami kierowcy a drugi od dołu pługu. Oprócz centralnego wentylatora Polini dwa dodatkowe po bokach cylindra zasilane przez aku.
Dysza 98
Zmieniona mapa zapłonu
Ustawienie na przyspieszenie.
Jeżdżony na Castrol 2T Racing
Amortyzator przód Up side-down tył RMS Sport. Świetnie zestrojone twarde ale dobrze pracujące. W trakcie mocowania rozpórki usztywniającej ramę.
Mam też stelaż do stuntu ale na razie nie zakładam.
Kupiony! Jest! 30KM i stoi...była to niedziela brak baterii w telefonie i prowadzenie do domu 4h.
Mijanie zajętej Policji przy 110kmh no co zdarza się nie zauważyć :D ale nie zdarzyli się pozbierać :D
Trasa 120Km -> a mówią że się zagrzeje :D
Sprzedaż 725846711
lub wymiana z moją dopłatą na biegówkę :)
+ moc
+ przyspieszenie
+ komfort jak na takie zawieszenie
+ fun z jazdy
- spalanie od 4,5 do 7l
- strach zostawić bez AC na ulicy :D
110 z pasażerem (pomiar gps)
120 sam dalej jest tylko wspinaczka
Ducati 1198
Ducati Monster
Mv Agusta Brutale
Suzuki GSXR 600 - 750