Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2001 r.
Gdynia
49 cm3
5 KM
4 Nm
31.00 s
Aktualnie stoi bez serduszka w garażu. Silnik jest u mojego mevchanika. Pasek naprawiony ale poszło jeszce kilka innych rzeczy...krótko mówiąc troche go skatowałem za co go publicznie przepraszam i postanawiam poprawe:P. Z tego co narazie zdążyłem go poznać to musze przyznać, że skuter o niebo lepszy od mojego poprzedniego(Hurricane). Wiekszy, koła większe, szybszy, trwalszy a spalanie tak samo jak w Keeway-u 3.5l/100km.
12października 2010r silnik wrócił z NYC Factory(są dwa zdjęcia starych części, łożysko korbowodu zrobiło swojeD:). Wymieniony cylek(50ccm), tłok z pierścieniami, łożysko korbowodu głowica RMS alu. Chodzi bardzo ładnie.
http://www.youtube.com/watch?v=lpseJeohqcU
Tłumik Leovince RS, sportowy moduł i lusterka plastikowy chrom, zmatowiony lakier.
Trwały:) dynamiczny i względnie oszczędny.
Przód resoruje dobrze, a tył bardzo twardzy ale to wina rozwalonego amortyzatora:P.
"Wyścig" z Barton Orlando i licznikowe 85km/h po prostej.
Raczej go sprzedam bratu i przesiąde się na biegówke 4T.
KUPIE PUCHE LEOVINCE! Musi mieć wszystkie(3) śruby całe.
+szybki
+3.5l/100km
+dynamiczny
+duży
+poręczny
-nie praktyczny zamykany schowek pod kierownicą, wolałbym otwarta kieszeń.
85km/h po prostej i 90km/h z górki(wszystko licznikowe niedługo pomierze GPS:) )
tym by Albercik palił 0.5l/100km nigdy się nie przegrzewał, mocno dymił i dawało się nim utrzymywać stałą prędkość 80km/h:)